ویدئو/ آیسان اسلامی: من از معین زد برای تبلیغ پول نگرفتم!

آیسان اسلامی چهره جنجالی اینستاگرامی به این مساله متهم شده که بخاطر پخش آهنگ های خواننده‌های داخل ایران برای تبلیغ پول می گیرد.

مدت مطالعه :

وقت صبح- آیسان اسلامی و چند فرد دیگر که با آهنگ های جدید در خودروی خود آنها را تبلیغ می‌کنند متهم به گرفتن پول شدند.

به گزارش وقت صبح، آیسان اسلامی این موضوع را در این ویدئو تکذیب کرده و می‌گوید صرفا از آهنگ‌هایی که خوشم می آید در خودرو استفاده می‌کنم و چنین آدمی نیستم.

هرچند در بازار موسیقی امروز حتی اگر چنین تبلیغی هم باشد چندان کار غیر عرفی نیست. پیشتر تبلیغ در باشگاه‌های ورزشی با آهنگ‌های جدید هم دیده بودیم.

این در حالی است که برخی ویدئوهای او کمی مصنوعی به نظر می‌رسد. به گزارش وقت صبح چند سال پیش مائده ماهی به گرفتن پول برای رقصیدن با آهنگ‌های جدید متهم شده بود.

حالا بهمن بابازاده از پیج بیلبورد یک استوری گذاشته است که این موضوع را مطرح می‌کند.

در آنجا نوشته نبود رسانه رسمی برای تبلیغ موزیک در ایران، به مرور باعث همه گیر شدن سبک ها و تریبون های تبلیغاتی متفاوتی در فضای سوشال مدیا شده است.

اینفلوئنسرها، بلاگرها و چهره هایی که بصورت شخصی و مستقل در حال فعالیت در رسانه های شخصی هستند، حالا تاثیرگذارترین مدیا در نشر و تبلیغ آثار موسیقی هستند.

در ماه های اخیر اما دو چهره کاملا جدید با سبک و سیاقی برگرفته از آزمون و خطا، به دو رسانه قدرتمند در تبلیغ و همه گیر شدن موسیقی در ایران تبدیل شده اند. آیسان اسلامی و مهدی سالک. 

چهره هایی که حالا مخاطبان زیادی را نیز دارند و دیگر سخت است از تأثیرگذاری آنها در شنیده شدن یک قطعه موسیقی به راحتی عبور کرد. 

کد خبر : ۲۲۱۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
0
۱
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان