عکس/ پیام صادقیان هم وارد ماجرای جنجالی یزدانی و کاظمیان شد!

پیام صادقیان بازیکن سابق و پرحاشیه تیم پرسپولیس هم وارد ماجرای جنجال برانگیز درگیری جواد کاظمیان با امیرمحمد یزدانی شد.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- مصاحبه محمد حسین کنعانی‌زادگان و ادعای جنجالی او در خصوص قیمت خودرو شخصی‌اش که با حواله پاداش فدراسیون فوتبال وارد کرده موجی از حواشی را به همراه داشته است.

ماجرا از جایی شروع شد که امیرمحمد یزدانی، ملی پوش کشتی آزاد کشورمان که از این رفتار تبعیض آمیز ناراحت بود به مصاحبه مدافع تیم ملی و پرسپولیس واکنش نسبتا تندی نشان داد.

عکس/ پیام صادقیان هم وارد ماجرای جنجالی یزدانی و کاظمیان شد! در ادامه کنعانی‌زادگان که سعی در آرام کردن اوضاع داشت یادداشتی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد اما به نظر می‌رسد تاثیری در این سونامی حاشیه نداشته است.

واکنش تند امیر محمد یزدانی، باعث ایجاد درگیری مجازی بین او و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس یعنی جواد کاظمیان، شد که حالا پس از رد و بدل شدن چند متن توهین آمیز از هر طرف درگیری اکنون پای پیام صادقیان نیز به این ماجرا باز شده است.

امیر محمد یزدانی در آخرین پیام خود، تصویری طعنه‌آمیز را از افتخارات پیام صادقیان منتشر کرد.

منبع: خبر ورزشی

بخوانید: عکس/ پیغام احساسی حاکم شارجه برای مهدی قائدی

واکنش معنادار مجری اخراجی به ماجرای خودروی 100 میلیاردی کنعانی‌زادگان

به گزارش وقت صبح، روزهای گذشته بود که کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی فوتبال در مصاحبه‌‌ای اعلام کرد که به خاطر صعود به جام جهانی پاداشی معادل ۱۰۰ میلیارد تومان دریافت کرده است‌.

پس از انتشار این مصاحبه بود که گفته‌های جنجالی بازیکن تیم ملی واکنش‌های گسترده ای را در فضای مجازی به همراه داشت.

اما یکی از تندترین این واکنش ها متعلق به امیرمحمد یزدانی کشتی گیر تیم ملی کشورمان بود که در یک استوری بحث برانگیز به صحبت های کنعانی زادگان اعتراض کرد.

البته استوری یزدانی با واکنش های زیادی از سوی چهره های مطرح پرسپولیس از جمله جواد کاظمیان مواجه شد. که در ساعات گذشته تبدیل به یک دعوای اینستاگرامی جنجالی شده است.

در همین راستا حالا مجتبی پوربخش مجری برکنار شده تلویزیون با انتشار یادداشتی طولانی به ماجرای دعوای کاظمیان و یزدانی بر سر خودروی ۱۰۰ میلیاردی کنعانی‌زادگان ورود کرده است.

او در این رابطه نوشته است: حق تمام رشته‌های ورزشی است که بهشون توجه بشه پاداش خوب، امکانات خوب، تغذیه خوب و حمایت خوب باید برای همه رشته های ورزشی فراهم باشه.

اما ورزشکار یک رشته بره اسنپ، یکی دیگه ماشین ۱۰۰ میلیاردی بیاره این وسط ۸۰ میلیارد گیرش بیاد بهش میگن تبعیض.

کد خبر : ۲۱۷۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان