خانم بازیگر ساکن ترکیه که تتلو را تحریک کرده بود کیست؟

امیر تتلو دیروز در دادگاه گفته بود یک بازیگر خانم ساکن ترکیه او را تحریک کرده است. گمانه زنی های زیادی در مورد این شخص وجود دارد.

asdasd
مدت مطالعه :

روز گذشته خبرگزاری میزان نوشت: امیر تتلو درباره اقداماتش در فضای مجازی در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ گفت: در آن بازه یکی از بازیگران زن کشور که اکنون ساکن ترکیه است. من را تحریک کرد تا آهنگی درست کنم. البته بعد‌ها متوجه اشتباهم شده و این اهنگ را پاک کردم.

امروز سایت برترین ها در مطلبی با عنوان "اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد" نوشت: روز گذشته دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

این دادگاه در شماره امروز روزنامه جام جم (متعلق به صداوسیما) بازتاب داشت و نکته‌ای که در این باره مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت، سانسور نام «سحر قریشی» در مطلب این روزنامه و استفاده از کلمه «خانم بازیگر» بود.

اما با توجه به اینکه در آن زمان رابطه تتلو و سحر قریشی خوب نبود و او به دبی سفر کرده بود بعید است منظور تتلو این بازیگر زن باشد.

ضمن اینکه آنطور که میزان نوشته: اکنون ساکن ترکیه است. درحالیکه سحر قریشی مدتهاست ساکن دبی است.

قریشی سابقه ورود به چنین مسائلی ندارد و در آن زمان و حتی همین الان می گوید قصد بازگشت به ایران را دارد.

با این حال نمی توان این احتمال را رد کرد.

از میان بازیگران ایرانی فقط یک بازیگر ساکن ترکیه که سرشناس باشد می ماند که از آنجایی که بازیگران چندان رابطه خوبی با تتلو ندارند معلوم نیست منظور کیست.

ممکن است از بین بازیگران غیر معروف کسی بوده باشد.

ضمنا خواننده زنی هم که در آن آهنگ با تتلو همکاری کرد چندان شخصیت معروفی نیست.

 

کد خبر : ۲۲۹۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
0
۳
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان