شوخی عجیب “خانم مجری ایرانی” با سیبیل های شوهر سن و سال دارش/ عکس

ستاره سادات قطبی با انتشار تصویری از همسرش شهرام شکیبا در اینستاگرام شوخی نه چندان جالبی را با او کرد.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح به نقل از رکنا، ستاره سادات قطبی با انتشار تصویر همسرش شهرام شکیبا در استوری پیج اینستاگرامش نوشت: اسم این استیکر رو گذاشتم شهرام شکیبا خود خودشه نه؟

شوخی عجیب "خانم مجری ایرانی" با سیبیل های شوهر سن و سال دارش/ عکس

این خانم مجری همسر اول شهرام شکیبا بوده

مهسا ملک مرزبان مجری معروف ایرانی همسر اول شهرام شکیبا بوه است و این آقای مجری بعد از جدایی با ستاره سادات قطبی ازدواج کرد.

این زوج در سال ۸۵ در سکوت خبری از هم جدا شدند و دلیل طلاق مهسا ملک مرزبان و شهرام شکیبا هیچ وقت رسانه ای نشد.

ایشان پس از جدایی از شهرام شکیبا با فردی به نام علی باقری گرافیست و عکاس ازدواج کرد.
آیا می دانستید این “دو مجری معروف صدا و سیما” قبلا زن و شوهر بوده اند!/ عکس 6 اسفند 1401-13:19 0 7,425 خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد آیا می دانستید این "دو مجری معروف صدا و سیما" قبلا زن و شوهر بوده اند!/ عکس مهسا ملک مرزبان مجری ایرانی و شهرام شکیبا در سالهای بسیار دور زن و شوهر بوده اند و حاصل این ازدواج یک فرزند پسر است. [yektanet.com] به گزارش وقت صبح به نقل از فتوکده، مهسا ملک مرزبان مجری معروف ایرانی همسر اول شهرام شکیبا بوه است و این آقای مجری بعد از جدایی با ستاره سادات قطبی ازدواج کرد. این زوج در سال ۸۵ در سکوت خبری از هم جدا شدند و دلیل طلاق مهسا ملک مرزبان و شهرام شکیبا هیچ وقت رسانه ای نشد. ایشان پس از جدایی از شهرام شکیبا با فردی به نام علی باقری گرافیست و عکاس ازدواج کرد. خدمات مشتریان خود را به تیم متخصص پیتام بسپارید خدمات مشتریان خود را به تیم متخصص پیتام بسپارید مشاهده yektanet-logo-sign تبلیغ آیا می دانستید این "دو مجری معروف صدا و سیما" قبلا زن و شوهر بوده اند!/ عکس مهاجرت به سوئد و کشف حجاب مهسا ملک مرزبان، مترجم و مجری تلویزیون، پس از استعفا از صدا و سیما به همراه همسر دومش به سوئد مهاجرت کرده و مقیم این کشور است. او پس از مهاجرت به سوئد کشف حجاب کرده و عکس های بی حجابش نیز بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. مهاجرت به سوئد و کشف حجاب

مهسا ملک مرزبان، مترجم و مجری تلویزیون، پس از استعفا از صدا و سیما به همراه همسر دومش به سوئد مهاجرت کرده و مقیم این کشور است. او پس از مهاجرت به سوئد کشف حجاب کرده و عکس های بی حجابش نیز بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

کد خبر : ۱۵۹۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان