شایعه پیوستن فرزاد حسنی به اینترنشنال و ارتباط با درگذشت آزاده نامداری

سابقه داشته وقتی مدتی از یک مجری خبری نیست خبر می رسد که به ایران اینترنشنال پیوسته اما در مورد فرزاد حسنی فعلا اینطور نیست.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - امروز حبری در مورد پیوستن مجری مشهور و همسر سابق آزاده نامداری به شبکه حامی سعودی اینترنشنال منتشر شد. اما خبر پیوستن فرزاد حسنی اینترنشنال از کجا آمد و فرزاد حسنی کجاست؟

دو فرض اولیه برای مطرح شدن این شایعه وجود دارد. یک ماجرای درگذشت آزاده نامداری و فشارهای روحی که احتمالا بر فرزاد حسنی بر اثر واکنش برخی کاربران فضای مجازی وارد آمده و دومی کم پیدا بودنش.

بخوانید: در دست‌نوشته آزاده نامداری قصد خودکشی نبوده

خبر پیوستن فرزاد حسنی به اینترنشنال منتشر شد.

او هنوز به درگذشت آزاده نامداری واکنش نشان نداده و به گزارش وقت صبح مدت هاست در برنامه های تلوزیونی ظاهر نشده است.

حضور فرزاد حسنی در شب های مافیا از آخرین کارهای او بود.

خبر پیوستن فرزاد حسنی به ایران اینترنشنال از کجا آمد؟

ظهر امروز سایت خبری فرارو به نقل از شبکه های اجتماعی خبری مبنی بر شایعه پیوستن حسنی به این شبکه فارسی زبان خارج از کشور را منتشر کرد.

به نوشته این سایت شایعاتی مبنی بر مهاجرت و پیوستن فرزاد حسنی مجری صداوسیما به شبکه ایران اینترنشنال در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است. فرزاد حسنی تاکنون به این شایعات واکنشی نشان نداده است.

فرزاد حسنی قبل از پیوستن به ایران اینترنشنال

اگر این ادعا صحت داشت او پس از مزدک میرزایی دومین مجری مشهور صداوسیما می‌شد که به ایران اینتر نشنال می پیوندد. اما حسنی این خبر را تکذیب کرد.

فرزاد حسنی کجاست؟

بعد از درگذشت آزاده نامداری و عدم واکنش حسنی این پرسش پیش آمد که او کجاست تا اینکه خبر پیوستن او به شبکه ایران اینترنشنال پخش شد. به نوشته وقت صبح حسنی اما در گفتگو با ایرنا این خبر را تکذیب کرد و گفت در منزل پدری است.

«پشت میز مطالعه مشغول خواندن کتابی هستم شیرین. در منزل پدری و در کنار حضرت مادر. و انشاء الله تا آخر عمر خدمت‌گزار همین خاک پاکم.»

علاوه بر او علی بحرینی هم در استوری اینستاگرامش به این شایعه واکشن نشان داد. به گزارش وقت صبح بحرینی نوشت: «بعد از 20 سال رفاقت عرض می‌کنم: اگر قرار باشد تمام مجریان گذشته و حال صدا و سیما به شبکه های ماهواره‌ای بپیوندند، فرزاد حسنی آخرین فردی است که ایران را ترک خواهد کرد.»

شایعه "فرزاد حسنی و همسرش دومش"

رصد ورزشی نوشت: دو سال پیش مصاحبه‌ فرزاد حسنی با زهرا عاملی ترانه‌سرا حاشیه ساز شده بود و شایعه ازدواج دوم و همسر جدید فرزاد حسنی در شبکه های اجتماعی پخش شد.

حرف‌های خانم عاملی و گفتن این که همسر دوم شوهر خودش است و ترانه «عشق دوم» را هم با همین انگیزه سروده و به احسان خواجه‌امیری داده، بسیار جنجالی شد.

فرزاد حسنی و همسرش دومش

فرزاد حسنی در حالی خانم عاملی را روی خط برنامه رادیویی‌اش «موسیقی من» آورد که مدتی پیش تقدیم کردن یک ترانه از طرف خانم شاعر به آقای مجری دردسرساز شده بود؛ دردسری که حسنی سعی کرد با یک متن سنگین و محترمانه و یک شعر کوتاه به آن پاسخ دهد.

فرزاد حسنی پس از ازدواج با آزاده نامداری و طلاق از وی دیگر ازدواج نکرده هست و الان مجرد است.

فرزاد حسنی متولد سال ۱۳۵۶ است. او با برنامه‌های نیم رخ و کوله پشتی به شهرت رسید و در چندین سریال و فیلم سینمایی هم بازی کرده است.

حسنی مجری پر حاشیه صداوسیما است و در مقاطعی نیز کنار گذاشته شد.

علت جدایی فرزاد حسنی از زبان خودش

دو سال در برابر اظهارات خلاف واقع و بی حرمتی هایی که بر من روا رفت و مظلوم نمایی ها و استفاده از احساسات پاک شما سکوت اختیار کردم.

  • اگر این ادعاهای کذب صحت هم داشت، آیا این روش درستی برای بیان آنهاست؟
  • ایشان با تجمیع کلکسیونی از عناوین مجرمانه همچون ضرب و شتم، افترا، تهدید به قتل، شکستن گوشی از من شکایت کرده
  • اساسا ممنوعیت فعالیت ایشان از مراجع دیگر و به واسطه مواردیست که مرتبط با جدایی اش از من نیست.
  • فصل الخطاب همه ی ما قانون است. تا سیه رو شود هر که در او غش باشد.

لینک کوتاه

کد خبر : ۱۴۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان