خندوانه زامبی و تم جدید جناب خان و رامبد جوان

امشب خندوانه زامبی اجرا خواهد شد. خندوانه با تم دهه 60 روی آنتن رفت که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - خندوانه که چند شبی است با تم های جدید ارائه می شود قرار است امشب با تم ترسناک روی آنتن برود. آنطور که صداوسیما و پیج جناب خان اعلام کردند امشب خندوانه زامبی اجرا خواهد شد.

به گزارش وقت صبح، شب گذشته خندوانه با تم دهه 60 روی آنتن رفت که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. البته تم سامورائی رامبد جوان و جناب خان با انتقاداتی رو به رو شده است.

باید دید امشب چه برنامه ای در انتظار مخاطبان خندوانه است.

بخوانید: ویدئو/ وقتی کمتیه در دهه 60 دنبال "جناب خان" می‌افتد!

سابقه سری قبل خندوانه

خندانه جدید شروع شد.

خندوانه نام برنامه‌ای تلویزیونی به تهیه کنندگی سید علی احمدی و کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که در هر قسمت با چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفتگو می‌کند.

خندوانه برای مدت‌ها در کنار برنامه‌های دیگری مانند دورهمی و … یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود.

این برنامه در اسفند ماه سال ۹۸ مجدداً از شبکه‌های نسیم و اول سیما پخش شد. فصل هفتم خندوانه قرار بود از اواخر سال ماه ۱۳۹۸ پخش شود که به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا تا اسفند ۱۳۹۹ انجام نشد.

ایدهٔ اجرای برنامه، یک بار در سال ۱۳۸۳ توسط رامبد جوان به شبکهٔ پنج داده شده بود، ولی به خاطر تأمین نشدن بودجه و مسائلی آن ساخت این برنامه به تعویق افتاد.

از ۲۰۰۰ مقاله‌ای که دربارهٔ خندیدن و خنده در جهان تألیف و نوشته شده بود، تقریباً ۹۰۰ مورد استخراج و بن‌مایه علمی برنامه شد. بارزترین بخش این مقالات توجه به اثرات حیرت‌انگیز خنده در انسان‌ها بود.

کد خبر : ۱۳۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان