حمایت تتلو از ابتذال “آهنگ ساسی مانکن سمیه جان”

امیر تتلو در اقدامی عجیب از آهنگ سمیه ساسی مانکن و رفتار غیراخلاقی او در استفاده از یک چهره بدنام در کلیپ حمایت کرد!

asdasd
مدت مطالعه :

امیر تتلو خواننده زیرزمینی ساکن ترکیه از ابتذال موجود در اهنگ ساسی مانکن سمیه نرو حمایت کرد. غیر او تقریبا تمامی بازیگران و چهره ها و هنرپیشه ها از این مساله انتقاد کردند.

بخوانید: آهنگ امیر تتلو نردبون همراه سهراب ام جی؛ جمع نقیضین!

ساسان یافته معروف به ساسی مانکن به تازگی تیزر کوتاهی منتشر کرده است و در آن از یک بازیگر فیلم های غیر اخلاقی استفاده کرده است.

این مساله واکشن های بسیار زیادی را در پی داشته است. اما تتلو از آن حمایت کرده است! مصطفی ارانی، خبرنگار در انتقاداتی تند به تاثیری که چنین اقدامی روی کودکان می گذارد پرداخته است.

اما این ویدئو که برای انتشار آهنگ تهران توکیو ساسی مانکن استفاده شده است مورد حمایت دیگر خواننده هنجار شکن قرار گرفت.

بخوانید: آهنگ امیر تتلو تو بزار برو منو ؛ کورس غم در شب عید!

ساسی مانکن کلیپ تهران توکیو سمیه

واکشن تتلو به اهنگ جدید ساسی مانکن سمیه جان

امیر تتلو که به تازگی پیشنهاد غیر اخلاقی و رفتار ناپسند او نسبت به سارن، خواننده جوان با واکنش بسیار تندی همراه بود کار ساسی مانکن را "بانمک" خواند.

ساسی مانکن در این ویدئو از لوکیشن فیلم ابد و یک روز و عرق گیر نوید محمد زاده استفاده کرده است اما یک بازیگر فیلم های پورن هم در ویدئو حضور دارد.

تتلو در واکنش به اهنگ سمیه ساسی مانکن نوشت: « من خیلی حال کردم. ایده جذاب و باحالیه. بانمک بود.»

قابل ذکر است که این دو خواننده هنجار شکن با یکدیگر مشکل دارند اما در این اقدام غیر اخلاقی همصدا شده اند.

بخوانید: لایو جدید شایع و افشاگری از میلاد حاتمی و حمله به تتلو

برسام یافته پسر ساسی مانکن هم آهنگش را گوش نمی‌دهد!

همزمان با سیل انتقادات، فیلم جدید از برسام یافته، تنها پسر ساسی مانکن امروز صبح در لندن منتشر شد. خانم سایه، مادر برسام گفته « اجازه نمیدهد که برسام ترانه های پدرش را گوش بدهد!»

خواهرزن ساسی مانکن نوشت: « فیلم ابد و یک روز نماد درد و بدبختی مردم و جامعه اس. از آدمی که بچه ی خودشو ول کرده و گردن نمیگیره، بیش از این انتظار نمیره که همچین آهنگ هایی بسازه.»

خاله ی برسام گفت: «چقدر از اینکه برسام تو فیلم بجا اینکه از موزیک های مزخرف باباش بخونه، از اندی می خونه و میگه اندی رو دوست داره، خوشحال شدم.»

همچنین به نوشته باشگاه خبرنگاران ساسان یافته ، برای اقامت در آمریکا با خانمی به اسم سایه ازدواج می‌کند. سایه باردار می‌شود و این در حالی است که هنوز مشکل اقامت ساسان یافته حل نشده است.

پس از این که اقامت آمریکا برای آقای خواننده فراهم می‌شود، او همسر و فرزندش را که مایل به نگهداری آن نبوده رها می‌کند.

ظاهرا ساسان یافته می‌خواسته بچه سقط شود. این اتفاق نیفتاده و حالا فرزند خواننده لس آنجلسی با نام «برسام» یکی از سوژه‌ها در فضای مجازی شده است.

گفته می‌شود سایه همسر سابق ساسی مانکن خود را به یکی از کنسرت‌های او رسانده و تلاش کرده برسام را به پدرش نشان دهد که با این موضوع مخالفت شده است.

لینک کوتاه: https://bit.ly/383fey8

کد خبر : ۱۰۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان