لایو جدید شایع و افشاگری از میلاد حاتمی و حمله به تتلو

محمد رضا شایع در لایوی که بیش از 280 هزار بازدید و 4 هزار کامنت داشت در مورد میلاد حاتمی افشاگری جدیدی کرد و به تتلو انتقاد کرد.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - محمد رضا شایع، خواننده رپ ساکن ایران در گفتگویی اینستاگرامی در مورد میلاد حاتمی حرف های جدیدی زد. در لایو جدید شایع تلویحا گفته شد دلسوزی برای حاتمی معنا ندارد چراکه اقدامات بسیار زشتی انجام داده است.

به گزارش وقت صبح، به ادعای محمد رضا شایع معروف به شایع، او شنیده که میلاد حاتمی، عضو سایت‌های شرطبندی افراد را تهدید می‌کرده است.

بخوانید: بازداشت محمدرضا شایع خواننده رپ صحت دارد؟

البته شایع مستقیما اسمی از حاتمی نبرد ولی تقریبا اشارات او واضح بود. او می‌گوید صدای تهدیدها را هم شنیده و از دستیگیری او ناراحت نیست.

محمد رضا شایع دست به افشاگری زد.

او که به تازگی آلبوم عصبانی را منتشر کرده، این تهدیدها را بسیار آزار دهنده دانست و گفت فارغ از مساله سایت‌های شرطبندی به دلیل چنین چیزی سرنوشت حاتمی برای او مهم نیست.

از دیگر صحبت‌های شایع در لایو او انتقاد از امیر تتلو بود. به گفته شایعه رفتار تتلو نه "واقعی بودن" بلکه "بی شعوری" است. خبرنگار فضای مجازی وقت صبح که لایو جدید شایع را در کنار سایر اخبار شبکه های مجازی رصد می‌کرد، اشاره شایع را به ناسزاهای تتلو می‌داند.

شایع گفت اینکه جلوی پدر و مادرت و دوستانت یک جوری رفتار کنی با "خود بودن" و " واقعی بودن" فرق دارد.

به تازگی و مخصوصا از شروع بحران کرونا انواع و اقسام روش های جلب مخاطب در فضای مجازی باب شده است. از استفاده غیر اخلاقی از زنان توسط میلاد حاتمی و ساشا سبحانی تا فحاشی.

بخوانید: واکنش تتلو به بازداشت و تحویل میلاد حاتمی به ایران

محمد رضا شایع کیست؟

شایع متولد 1372 و اکنون 28 ساله است و هرچند در آهنگ هایش گاهی از الفاظ خارج از عرف استفاده می‌کند اما در میان سایر رپرها همچون یاس چهره موجه تر دارد.

شایع بارها از سایت‌های شرطبندی انتقاد کرده و آنطور که می گوید درآمدش از فروش آهنگ ها در شرکت لیبل اصلی است.

اعضای لیبل اصلی در یک قاب.

اعضای لیبل اصلی شامل خود او ، جعفری و دانیال و احتمالا برخی اعضای گروه کاغذ حصین می‌شود.

البته در برخی آهنگ ها چهره های دیگری مانند مینورام هم با آنها همکاری کرده اند.

شایع از آلبوم جدید علی سورنا به نام گوزن حمایت کرد و آن را "بسیار عمیق" خواند.

کد خبر : ۱۲۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان