تصاویر/ بهاره رهنما کیش/ آذری جهرمی شیراز ؛ مردم کجا؟

افرادی که توانایی مالی بالاتری دارند می توانند با پرداخت جریمه به سفر بروند که این مساله نوعی تناقض در اجرای سیاست منع سفر ایجاد کرده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - در حالی که مسئولین مدام از عدم سفر نوروزی در شرایط کرونایی می‌گویند چهره‌هایی که بیش از همه در چشم هستند از مسافرتشان عکس منتشر می‌کنند. بهاره رهنما کیش است و عکس سفر استوری می‌کند و وزیر دولت در شیراز؛ عجیب نیست؟

به گزارش وقت صبح در درجه اول اینکه گفته می‌شود سفر نروید اما جاده ها باز است که بروید خود چیزی شبیه شوخی است.

از طرف دیگر افرادی که توانایی مالی بالاتری دارند می توانند با پرداخت جریمه به سفر بروند که این مساله نوعی تناقض در اجرای سیاست منع سفر ایجاد کرده است.

وجه دیگر ماجرا اینجاست که سلبریتی ها به راحتی به سفر می روند و عکسشان را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند. حال خانواده ای که از ترس کرونا سفر نرفته یا به حرف مسئولین گوش داده چگونه می شود؟

بهاره رهنما و شوهرش در کیش.

دورهمی بازیگران در کیش و عکس بهاره رهنما و همسرش و الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی سوژه شبکه های اجتماعی شد.

ببینید: ویدئو/ دورهمی نیوشا ضیغمی بهاره رهنما در کیش با شوهران!

وزیر جوان در شیراز

از همه بدتر عکسی بود که امروز از وزیر دولت در شیراز منتشر شد. سایت اصولگرای مشرق نیوز با بازنشر این عکس از سفر رفتن جهرمی انتقاد کرد. به گزارش وقت صبح وی هفته پیش وارد شیراز شده بود.

آذری جهرمی در شیراز

هدف از سفر او «بررسی روند اجرای مصوبات سفر خردادماه امسال خود به فارس» اعلام شده است. البته انتشار عکس او با خانواده در آرامگاه حافظ امروز در سایت ها منتشر شده است.

قرار بود سفر دو روزه باشد اما معلوم نیست چقدر طول کشیده است. انتخاب مقصد سفر کاری در نوروز در استانی که زادگاه وزیر است به هر حال جای سوال دارد.

سفر وزیر ارتباطات به شیراز

لینک کوتاه: https://tr.im/1snow

کد خبر : ۱۲۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان