“احسان علیخانی” چه بود و چه شد/ ویدئو باورنکردنی

ویدئو متعلق به برنامه پسرای ایرونی گزارشگری احسان علیخانی در فضای مجازی پخش شد که چهره این آقای مجری را در قدیم نشان می دهد.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، چند سال پیش برنامه ای به نام پسرای ایرونی با مجری‌گری جواد مولانیا و تهیه‌کنندگی امیرحسین خرمشاهی در سال ۱۳۸۴ روی آنتن تلویزیون رفت که احسان علیخانی در این برنامه در نقش گزارشگر میدانی انجام وظیفه می‌کرد و چهره ای متفاوت داشت.

احسان علیخانی و جنجال موسسه مالی ثامن الحجج

در تیرماه ۹۷ در پی انتشار تخلفات تعاونی اعتبار «مؤسسه اعتباری در شرف تأسیس» ثامن الحجج، از دو تن از هنرمندان و مجریان صدا و سیما با نام‌های «م - م» و «ا - ع» نیز اسم برده شد که سریعا افکار را متوجه مهران مدیری و احسان علیخانی می‌کرد.

خبر دریافت مبلغ ۳ میلیارد تومان بابت تبلیغ مؤسسه اعتباری غیرمجاز و با عنوان هدیه توسط احسان علیخانی فوری در شبکه‌های اجتماعی نشر پیدا کرد و واکنش‌های منفی فراوانی را به دنبال داشت.

به دنبال آن احسان علیخانی سی تیر ماه ۹۷ در برنامه حالا خورشید حضور یافت و دریافت ۳ میلیارد تومان بابت تبلیغات ۶ برنامه را پذیرفت.

اما او گفت این مبلغ را بعنوان تهیه کننده و برای تأمین هزینه تولید برنامه‌ها دریافت کرده که با توجه به بودجه سازمان صدا و سیما امری ناگزیر بوده است. حضور وی در برنامه حالا خورشید هم با حواشی همراه شد. عده‌ای از حضور وی در برنامه و پذیرفتن اینکه «ا - ع» اوست و توضیح مسئله دفاع کردند.

کد خبر : ۵۹۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان