عکس/ عبدالکریم حسن حسابی سرمایی است!

عبدالکریم اغلب در تمرینات پرسپولیس تنها بازیکنی محسوب می‌شود که با کلاه تمرین می‌کند. حتی هوای 7-8 درجه بالای صفر تهران هم برای او سرد است.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح، این پوشش زمستانی ناشی از زندگی او در قطر است، جایی که اغلب خبری از زمستان نیست و بیشتر به تابستان‌های گرم و سوزان مشهور است.

او حالا به ایران آمده که اگرچه شاید پایتختش زمستان چندان سردی را تجربه نکرده، اما برای عبدالکریم، حس متفاوت و سوز عجیبی را به همراه داشته است.

عبدالکریم اغلب در تمرینات پرسپولیس لباس گرم‌تری نسبت به بقیه بر تن داشته و تنها بازیکن این تیم محسوب می‌شود که با کلاه تمرین می‌کند تا به این شکل نشان دهد که حتی هوای 7-8 درجه بالای صفر تهران هم برای او سرد است.

او که به نوعی از فوتبال قطر تبعید شده و با وجود سابقه کاپیتانی در جام جهانی، جام ملت‌ها و دومین قهرمانی آسیا را هم از دست داده، مهمترین خرید زمستانی پرسپولیس محسوب می‌شود که شاید معادلات را برای این تیم عوض کند.

البته فعلا موانع مالیاتی و مالی باعث شده تا پنجره پرسپولیس بسته بماند و به همین دلیل عبدالکریم نیز به نوعی کلافه شده و چشم انتظار پاسخ مثبت مدیران باشگاه برای بازی مانده است./ورزش سه

 

کد خبر : ۲۲۶۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان