عکس/ خط و نشان جدید شهربانو منصوریان برای مالیات ندادن

شهربانو منصوریان و اطرافیان اش با انتشار استوری های جنجالی به شکل و شیوه جدیدی برای مساله مالیاتی خود اقدام کردند!

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - شهربانو منصوریان یک ماه است که در مقابل سازمان امور مالیاتی کشور موضع گرفته و معتقد است که نباید از او مالیاتی گرفته شود و سلبریتی نیست.

او در ویدئویی که چند هفته قبل مقابل سازمان امور مالیاتی تهران منتشر کرده بود، تاکید داشت که قهرمان ملی است و بلاگر نیست که مالیات پرداخت کند.

پس از این ویدئوی جنجالی، سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور آب پاکی را روی دست او و دیگر چهره های مشهور ریخت و گفت که فرقی میان آن ها و باقی مردم نیست و همه باید مالیات شان را بپردازند.

او خطاب به شهربانو منصوریان گفته بود: «اخیرا یکی از ورزشکارانی که دنبال کنندگان زیادی هم دارد غوغاسالاری کرد و گفت من افتخار ملی دارم و ورزشکارم. مگر می شود کسی چند ۱۰ میلیارد تومان پول به حسابش واریز شود ولی بگوید من یک افتخاری کسب کرده ام و نباید مالیات بپردازم؟!»

پس از این موضع گیری، شهربانو منصوریان بار دیگر ویدئویی منتشر کرد و حرف های سبحانیان را تکذیب کرد. او گفت که دریافتی 10 میلیاردی صحت ندارد و چنین پول هایی به حساب اش نیامده است.

اکنون هم او و نزدیکان اش با انتشار استوری هایی رئیس سازمان امور مالیاتی کشور را به مناظره تلویزیونی دعوت کرده اند.

شهربانو-منصوریان-وقت-صبح

کد خبر : ۲۲۶۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
1
۲
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
  • Farzad T

    اولا شما قبلا ورزشکار ملی بودی الان نیستی داری بلاگری میکنی کاملا مشخصه دوما بخاطر همون مدال هات ک چندان ارزشی هم نداشته بخاطر رشته ات زیاد تو سطح ورزش های پر طرف دار نیست بابت تک تک مدال هات دهن وزارت ورزش رو سرویس کردی پولش رو گرفتی مصاحبه هاش هستن که نشون میداد پدر ندارن و زندگی سختی دارن و.....
    حالا که نوبت مالیات دادن هستش شما ملی شما خوبی شما فلان..
    من باید مالیات بدم ماهی 7 میلیون درآمد دارم ماهی 5 تومن اجاره میدم نه شما خانم منصوریان

اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان