“دلار” تعطیل شد؛ “سکه” سقوط کرد!

قیمت سکه امامی در بازار امروز یکشنبه 23 مهر ماه ریزش کرد. از سوی دیگر بازار ارز هرات امروز هم به دلیل وقوع زمین لرزه تعطیل بود.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، بازار سکه امروز یکشنبه ۲۳ مهرماه شاهد ریزش قیمت سکه امامی بود. فلز گران‌بهای داخلی روز گذشته تا سطح ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان بالا رفت؛ اما در واپسین ساعات معاملات عصر دیروز در حول‌وحوش ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید که نسبت به عصر پنجشنبه رنج بود. در معاملات پشت خطی شنبه‌شب هم کمتر کسی حاضر بود در موقعیت خرید قرار بگیرد.

بااین‌حال، در دومین روز هفته فشار فروش زیاد شد و فلز زردرنگ داخلی مرز مقاومتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست داد و تا ۲۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان پایین آمد.

به نظر می‌رسد سکه‌بازان باتوجه‌ به کاهش نرخ دلار در روزهای اخیر هوشیارتر از قبل عمل می‌کنند و حاضر نیستند به‌راحتی دست به خریدهای هیجانی بزنند. از نظر برخی از معامله‌گران نوسان محدود دلار موجب شده قدرت سکه‌بازان افزایشی کم شود.

همچنین امروز در بازار ارز تهران، قیمت دلار نوسان کاهشی محدودی را ثبت کرد و با افت ۱۰۰ تومانی بر روی در محدوده ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید.

بازار ارز هرات تعطیل شد

در کنار تهران، طبق خبرها قرار بود که بازار ارز هرات امروز بعد از چند روز تعطیلی به دلیل وقوع زمین‌لرزه شروع به کار کند؛ اما صبح خبر آمد که هرات دوباره لرزید، بنابراین از این بازار دوباره قیمت دلار نقدی و فردایی اعلام نشد.

از سوی دیگر، قیمت درهم امارات در معاملات یکشنبه با ۱۴ هزار شروع به کار کرد؛ اما در نیمه ظهر با کاهش در ۱۳ هزار و ۹۴۰ تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با عصر دیروز ثابت بود.

به عقیده تحلیل‌گران فنی محدوده ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان محدوده حمایتی مهمی محسوب می‌شود که اگر از دست برود فشار فروش در بازار بیشتر خواهد شد.

همچنین محدوده قیمتی ۱۳ هزار و ۸۰۰ تا ۱۴ هزار تومان در بازار درهم برای دلار مهم است که اگر قیمت درهم زیر ۱۴ هزار تومان تثبیت دهد می‌توان شاهد کاهش قیمت دلار و تثبیت در کانال ۵۰ هزار تومان بود.

قیمت دلار امروز 23 مهر

قیمت دلار امروز، یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش جزئی چهار تومانی نسبت به‌روز گذشته در سطح ۴۱ هزار و ۲۱۰ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز امروز با ثبت یک افزایش ۶۴ تومانی نسبت به‌روز گذشته معادل ۴۳ هزار و ۳۳۳ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۲۱ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به‌روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۴۶۴ تومان، ۳۹ هزار و ۳۹۴ تومان و ۱۰ هزار و ۲۰۱ تومان درج شده است.

کد خبر : ۲۱۵۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان