سکوت مشکوک خانواده سلطنتی بریتانیا درباره وضعیت وخیم ملکه آینده!

خانواده سلطنتی همچنان به سکوت مشکوک بر سر جراحی اسرارآمیز کیت میدلتون ادامه می دهند و باعث ایجاد گمانه زنی‌های زیادی شده‌اند.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح-سکوت مشکوک خانواده سلطنتی بریتانیا در مورد وضعیت سلامتی و جراحی کیت میدلتون باعث تعجب کاربران اینترنتی شده است. 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، ملکه کاملیا پس از بستری شدن کیت میدلتون در بیمارستان برای جراحی، اولین حضور عمومی خود را انجام داده است.

خانواده سلطنتی همچنان به سکوت مشکوک بر سر جراحی اسرارآمیز کیت میدلتون ادامه می دهند و باعث ایجاد گمانه زنی‌های زیادی شده‌اند.

بیانیه رسمی کاخ کنزینگتون به کسانی که نگران جراحی شاهزاده خانم هستند اطلاع داد که او در اوایل این هفته این عمل را انجام داد. 

طبق این بیانیه اعضای خانواده سلطنتی از توجه کردن به ادعای طرفداران درباره اینکه کیت به دو هفته زمان استراحت نیاز دارد، امتناع ورزیدند.

اخیراً ملکه کاملیا به روزرسانی مهمی در مورد سلامت سلطنت ارائه داد: «او خوب است. از نگرانی شما بسیار متشکرم. او مشتاقانه منتظر بازگشت به خانه است.»

با این حال حتی این به روز رسانی نیز به نظر کاربران بسیار عجیب است. منابعی اعلام کرده‌اند کامیلا و کیت میدلتون درباره موضوعات مختلفی درگیر بحث‌هایی جدی بودند. 

درگیری مداوم کیت با کاملیا بر سر مسائل بزرگ و کوچک باعث عصبانیت پادشاه چارلز شده است مخصوصا با وجود مشکلاتش با پرنس هری، فرزند کوچکش. 

در این میان حتی پرنس ویلیام، همسر کیت میدلتون نیز درباره وضعیت سلامتی همسرش توضیح درستی نداده است. 

کد خبر : ۲۲۴۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان