"امبر هرد" پس از طلاق "جانی دپ" کجاست؟!

امبر هرد پس از طلاق جنجالی از جانی دپ کجاست و چرا دیگر دیده نمی‌شود؟!

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح-طلاق جانی دپ و امبر هرد سال‌ها تیتر خبرها بود و مدت زیادی طول کشید؛ با بازگشت جانی دپ به هالیوود امبر هرد کجاست؟

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، امبر هرد پس طلاقش مدتی را در شهر بیابانی یوکا ولی در کالیفرنیا زندگی کرد. او کمی بعد این خانه را به قیمت 1.1 میلیون دلار فروخت و به همراه دخترش اوناگ پیج به اروپا نقل مکان کرد.

یکی از دوستان ای خانم بازیگر در آن زمان فاش کرد: «هرد ایالات متحده را ترک کرد زیرا احساس می‌کرد بی‌نظمی بیش از حدی در این کشور وجود دارد.»

شکست امبر هرد در پرونده طلاقش از جانی دپ نیز یکی دیگر از دلایل عقب نشینی او از انظار عمومی است. رفتار عمومی با این خانم بازیگر ناگهانی تغییر کرد و او احساس می‌کرد هیچ شانسی برای آرامش در آمریکا ندارد. 

در جستجوی حریم خصوصی و آرامش، هرد ابتدا به یک خانه اجاره‌ای در جزیره مایورکا در اسپانیا نقل مکان کرد. امبر هرد اکنون با نام واقعی خود یعنی مارتا جین کاناری به همراه دخترش در مادرید زندگی می‌کند. 

ویدیویی در سال 2023 نشان می‌دهد که این خانم بازیگر به زبان اسپانیایی مسلط است و به خبرنگاران می‌گوید عاشق کشور اسپانیا است و تصمیم دارد در این کشور بماند. 

این خانم بازیگر در حال استراحت و پشت سر گذاشتن ضربه روحی پرونده طلاقش است اما نمی‌خواهد بازیگری را برای همیشه کنار بگذارد.

منبع: www.people.com

کد خبر : ۲۳۰۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
1
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
  • محمد معصومی

    امبر هرد ...
    آرام و صبر صبور
    آوا نفس
    خدا آفرینش گل ها
    خدا پرستی انساندوستی
    انساندوستی خدا پرستی
    دانایی و معرفت
    فرهنگ و ادب

اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان