عکس مادر ژیلا صادقی؛ خانم مجری که این روزها جنجالی شده!

ژیلا صادقی دیروز در برنامه برمودا گفت شهروندی آمریکا دارد و قصد رفتن ندارد ولی شاید اگر اتفاقی بیفتد برود. پیشتر هم پوشش او سوژه شده بود.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح، ژیلا صادقی که حضورش در چند برنامه جنجالی شده با انتشار تصویری از مادرش در اینستاگرام اش نوشت: مادر ، نیازى نیست در وصفش چیزى بنویسى.

او افزود: واژ مادر یعنى همه چى یعنى تمام دنیا، زنى که فرشته دنیا آمده ، آرام ولى دنیاى حرفهاى عمیق ، همیشه مى گفتن نه شنوندهء راضى باش نه رازت و به کسى بگو.

با قضاوت هاى مردم مسیرت و تغییر نده ، بعضى مردم در هر شرایطى دلشون مى خواد حرف بزنن ، بذار حرف بزنن تا آروم شن.

عکس مادر ژیلا صادقی

28 فروردین 1402 بود که ژیلا صادقی، مجری تلویزیون با حضور در برنامه برمودا درباره سانسور کتونی‌ قرمز رنگش روی آنتن زنده گفت.

ژیلا صادقی گفت: یک کتونی قرمز رنگ خریده بودم که خیلی زیبا و شیک بود. آقای پورمحمّدی مدیر سابق شبکه سه که من ایشان را پدر رسانه می‌دانم با تهیه‌کننده برنامه تماس گرفتند و پیغام دادند که من آن کفش را از پایم دربیاورم.

تهیه‌کننده برای من دمپایی آورد و گفت کتونی را دربیاور و دمپایی بپوش. من گفتم که نه، یک فکری به حالش می‌کنم. روی آنتن برنامه در مورد وابستگی‌ها صحبت کردم و گفتم چیزهایی که به آن‌ها وابسته هستید را از خودتان دور کنید. من از کفشم شروع می‌کنم. کفشم را درآوردم و به گوشه‌ای پرتش کردم و تا پایان برنامه پابرهنه بودم.

 

 

کد خبر : ۲۲۹۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
0
۱
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان