رفیق صمیمی امیر تتلو به فوتبال بر می گردد!

پیام صادقیان که در پرسپولیس با امیر تتلو دوست بود و بعد از کنار رفتن از پرسپولیس در ترکیه رابطه اش را با تتلو بیشتر کرد به فوتبال بر می گردد.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح، پیام صادقیان ستاره پیشین پرسپولیس و ذوب‌آهن قصد دارد وارد عرصه مربیگری شود.

صادقیان در سال 1399 در مورد  ارتباط‌اش با امیر تتلو و آوردن او سر تمرین پرسپولیس گفت:

من با امیر تتلو آن زمان که در پرسپولیس حضور داشتم، دوست بودم و پیش او می‌رفتم. با او خیلی رابطه داشتم، اما خیلی به من هجمه وارد کردند و گفتند چرا با این و آن دوست هستی؟

اصلا به کسی ارتباطی ندارد که من با چه کسی دوست هستم.

زندگی شخصی من است و دوست دارم که دوستانم را خودم انتخاب کنم. شاید فلانی قاتل باشد، اما من دوست دارم که او را انتخاب کنم.

هافبک سابق پرسپولیس عنوان کرد: یک بخشی از حرف‌ها دلسوزی است، اما کسانی که تتلو و امثال امیر را از نزدیک ندیدند و در دنیای مجازی او را می‌بینند، نباید قضاوتی انجام دهند.

شما امیر را از نزدیک ندیدید و نمی‌توانید بگویید این آدم خوب یا بد است.

از دنیای مجازی نباید تشخیص داد فلان فرد چه شخصیتی دارد.

صادقیان یادآور شد: بنابر دلایلی، نشد و نگذاشتند در ایران با امیر تتلو دوست باشم، اما در اینجا(ترکیه) خیلی با هم دوست هستیم و یکدیگر را کمک می‌کنیم.

غربت خیلی سخت است و ما با هم در غربت زندگی می‌کنیم. امیر از دوستان قدیمی من است و به یکدیگر کمک می‌کنیم و این دوستی ما ادامه‌دار است.

درگیری با تتلو

درحالیکه شایعه شده بود یک بلاگر به نام ندا یاسی موجب درگیری تتلو و صادقیان شد او درباره بحث درگیری با تتلو عنوان کرد: دعوا که نمی‌شود گفت؛ یک بحث و گفت‌وگویی قبلا داشتیم. من با خیلی از رفقای خودم دعوا کردم.

 

کد خبر : ۲۲۵۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
0
۲
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان