تیلور سوئیفت از هوش مصنوعی شکایت خواهد کرد!

تیلور سوئیفت، خواننده موفق آمریکایی، در حال تصمیم گیری است که بر علیه یک سایت هوش مصنوعی اقدامات قانونی انجام دهد یا نه.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح-پس از منتشر شدن تصاویری جنجالی از تیلور سوئیفت ساخته شده با کمک هوش مصنوعی خانم خواننده اقدامات قانونی در نظر می‌گیرد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، تیلور سوئیفت از تصاویری که با کمک از هوش مصنوعی از او منتشر شده است بسیار خشمگین است.

حالا تیلور سوئیفت تصمیم گرفته است علیه سایتی که این تصاویر را منتشر کرده است اقدام قانونی کند.

تیلور سوئیفت آخرین هدف این وبسایت است که قوانین ایالتی را زیر پا می‌گذارد و در گروه‌ سایت‌های جرایم سایبری قرار دارد. این سایت تصاویری غیراخلاقی ساخته شده با کمک هوش مصنوعی از خانم خواننده منتشر کرده است.

این تصویر به سرعت در توییتر (ایکس)، فیس بوک، اینستاگرام و ردیت به اشتراک گذاشته شد. با این حال سیستم‌های خودکار این رسانه‌های اجتماعی سریعا شروع به حذف این پست‌ها کردند.

یک منبع نزدیک به خواننده، واکنش سوئیفت به این تصاویر را به اشتراک گذاشت: «تیلور در حال تصمیم گیری است که اقدامات قانونی انجام دهد یا نه. اما یک چیز واضح است: این تصاویر جعلی تولید شده توسط هوش مصنوعی توهین آمیز هستند.»

این منبع افزود: «صفحه توییتری که آن‌ها را پست کرده است دیگر وجود ندارد. تکان دهنده است که رسانه‌های اجتماعی اجازه انتشار چنین محتواهایی را می‌دهند.» 

درخواست‌ها برای حذف این وب‌سایت و بررسی جنایی اپراتورهای آن در حال افزایش است. با این حال، سوئیفت هنوز در مورد سایت یا انتشار این تصاویر اظهار نظر نکرده است اما طرفداران وفادار او در اینترنت به معنای واقعی جنگ به راه انداخته‌اند.

کد خبر : ۲۲۵۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان