سریال جدید پارک سو جون گذشته تلخ کره را به تصویر می‌کشد!

سریال تاریخی هیولای گیونگ سونگ درباره تاریخ دردناک کره جونی در دوران حکومت ژاپن است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح-پارک سو جون و هان سو هی، زوج بازیگر مشهور کره‌ای، در سریال جدید «هیولای گیونگ سونگ» تاریخ دردناک کره را به تصویر می‌کشند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، سریال تاریخی هیولای گیونگ سونگ (Gyeongseong Creature) درباره تاریخ دردناک کره جونی در دوران حکومت ژاپن (1910-1945) است. 

بسیاری از بازیگران در ابتدا برای شرکت در پروژه‌ای که اشتباهات تاریخی ژاپن را برجسته می‌کند، مردد بودند زیرا از عواقب احتمالی حرفه‌شان در آن کشور می‌ترسیدند.

 پارک سو جون و هان سو هی، بازیگران اصلی این سریال جدید گفتند که برای پیوستن به این پروژه تردیدی نداشتند.

پارک سو جون یکی از مشهورترین بازیگران کره جنوبی است که حتی در هالیوود نیز فعالیت می‌کند. او درباره این پروژه گفت: «در طول بیش از 10 سال فعالیتم آرزو داشتم بخشی از پروژه‌ای باشم که دوران تاریخی کشورم را به تصویر می‌کشد.»

این بازیگر ادامه داد: «من به دنبال محبوبیت نیستم. در حالی که ممکن است اطرافیانم هنگام پیوستن به این سریال نگرانی‌هایی داشته باشند اما شخصاً چنین نگرانی‌هایی نداشتم.» 

این مجموعه 10 قسمتی یک اکشن تاریخی است که در گیونگ سونگ، نام قدیمی سئول، اتفاق می‌افتد.

این سریال درباره جانگ تائه سانگ (پارک) و کارآموزی به نام یون چای اوک (هان) را دنبال می‌کند که مخفیانه وارد بیمارستان می‌شوند تا افراد گمشده را پیدا کنند. جانگ در جستجوی یک گیشا است در حالی که یون در تلاش برای یافتن مادرش است.

در بیمارستان، آن دو متوجه می شوند که ارتش ژاپن در حال انجام آزمایش‌های مخفی بیولوژیکی است که منجر به خلق هیولاها شده‌اند.

پارک به اشتراک گذاشت که بر روی به تصویر کشیدن انعطاف پذیری مردمی که در دوران چالش برانگیز تحت ظلم و ستم سخت زندگی می‌کنند، تمرکز کرده است.

کد خبر : ۲۲۴۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان