عکس/ دیت عاشقانه سال 84 در کافه ای در تهران!

تصویری از یک قرار یا دیت عشاقانه در یکی از کافه‌های قدیمی تهران منتشر شده است.

asdasd
مدت مطالعه :

علی ملیحی، روزنامه‌نگار عکسی از یک دختر و پسر عاشق که مربوط به سال 1384 است و در کافه‌ای در شهر تهران گرفته شده را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد که حسابی مورد توجه قرار گرفت./برترین ها

دیت دختر و پسر در یک کافه

 

ماجرای  تعطیلی کافه‌های اطراف دانشگاه تهران!

تابناک: چندی پیش در نامه ای نام شماری از کافه‌های تعطیل شده آمده و تاکید شده که تنها یک کافه (نامش در نامه ذکر شده است) مانده که «فعالیت آن مغایر با ارزش‌های اسلامی و سیاست‌های علمی و پژوهشی دانشگاه می‌باشد».

مسائلی سوال برانگیز و ابهام آفرین که شاید عمده‌ترین دلیل جلب توجه بسیاری به این نامه است.

اینکه ارتباط دانشگاه با کافه‌های اطرافش چیست و اساسا چرا و چگونه این دانشگاه توانسته شماری از کافه‌ها را تعطیل نماید و برای تعطیلی یک کافه دیگر، تدابیری اتخاذ نماید که امیدوارند به زودی به ثمر بنشیند و آن کافه هم جمع آوری شود؟!

پرسشی که دست کم بخشی از آن پاسخ دارد و تنها کسانی متوجه این مقوله می‌شوند که اندکی درباره این دانشگاه و مسائل پیرامونی آن بدانند و با طرح توسعه دانشگاه تهران آشنا باشند.

بر اساس این طرح توسعه، مالکان املاک واقع در محدوده طرح توسعه دانشگاه تهران در صورت تمایل به فروش، تنها می‌توانند ملک شان را با توافق با دانشگاه به این نهاد بفروشند. 

با این توضیحات احتمالا پی برده اید که کافه‌های یاد شده در نامه، کافه‌هایی بوده‌اند که در املاک متعلق به دانشگاه تهران دایر شده بودند و به نوعی موجر ایشان، این دانشگاه بوده است.

کد خبر : ۲۱۹۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان