شاهزاده هری و مگان در جستجوی دوستان جدید!

به نظر می‌رسد «شاهزاده هری» و «مگان مارکل» به دنبال قطع ارتباط برخی خانواده‌ها و چهره‌های مشهور با آنها به دنبال یافتن دوستان قدرتمند جدید‌اند تا جای خالی دوستانی که از دست داده‌اند را پر کنند.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- احتمالا، مهمترین‌ و مشهورترین دوستانی که آنها طی روزهای اخیر از دست داده‌اند، دیوید و ویکتوریا بکام‌اند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، دیلی میل مدعی شد روز یکشنبه، ۲۹ ژوییه در گزارشی از قول یک منبع نزدیک ناشناس نوشت که ساسکس‌ها دیوید و ویکتوریا را به افشای اسرار خود متهم کردند، و به دنبال یک مکالمه تلفنی پرتنش بین زوج‌ها دیوید بسیار خشمگین است.

این منبع نزدیک ادعا کرد که هرگونه آشتی و اصلاحی در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد.

دیوید و ویکتوریا بکام از دوستان نزدیک این زوج سلطنتی بودند که در سال ۲۰۱۸ در مراسم ازدواج آنها حضور داشتند، و به گفته منبع مذکور از روز اول و هنگام ورود مگان به بریتانیا از او حمایت زیادی کردند.

شاهزاده هری و مگان در جستجوی دوستان جدید!

ظاهرا «کیتی پری»، خواننده آمریکایی، و همسر هنرپیشه‌اش، «اورلاندا بلوم» هم که همسایه ساسکس‌ها در مونتسیتو، کالیفرنیا، به‌شمار می‌روند، روابطشان را با هری و مگان کم کرده‌اند.

هری و مگان در سال ۲۰۲۰ خانواده سلطنتی بریتانیا را ترک کردند و به کالیفرنیای آمریکا مهاجرت کردند و در منطقه مونتسیتو اقامت کردند..

هر چند آنها در اینجا با افراد معروفی چون «استیون اسپیلبرگ»، کارگردان مشهور سینما، «جولیا لوئیس-دریفوس»، هنرپیشه تلویزیون و سینما و «راب لوئی»، فیلمساز و هنرپیشه همسایه‌اند، اما به نظر می‌رسد که بسیاری از ستاره‌های هالیوود حوصله حاشیه‌های این زوج را ندارند.

به گفته «نیوزنیشن» بسیاری از این افراد مشهور از ترس اینکه آنها اسرارشان را فاش کنند، و یا حتی باعث دوری آنها از شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون -که از ساسکس‌ها محبوب‌ترند- بشوند؛ تمایلی به ارتباط با آنها ندارند.

کد خبر : ۱۹۴۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان