خلاصه سریال افعی تهران قسمت هفتم

در سریال افعی تهران قسمت هفتم رابطه ارمان بیانی و تراپیستش با بازی سحر دولتشاهی وارد مرحله جدی‌تری می‌شود. آرمان پیش‌تر تلاش کرده بود رابطه‌ای خارج از حیطه تراپی با او برقرار کند.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح،  تراپیست همیشه در دفتر بسیار جدی رفتار می‌کرد و اجازه نمی‌داد آرمان قدمی بیشتر از یک رابطه درمانی با او برقرار کند. در قسمت هفتم اما مواجهه آنها در خیابان به شیوه دیگری پیش می‌رود.

ماشین خانم تراپیست خراب شده و آرمان به بهانه کمک به او سر حرف را باز می‌کند و به او می‌گوید دلش می‌خواهد او را هم در اتاق مشاوره ببیند و هم در جاهای دیگر.

اما او مخالفت می‌کند و می‌گوید نمی‌تواند خارج از چارچوب حرفه‌ای‌اش رفتار کند.

آرمان انتخابش این است که بی‌خیال تراپی شوند اما خانم تراپیست ترجیح می‌دهد به وظیفه حرفه‌ای‌اش عمل کند چون به نظرش پروسه درمان آرمان از همه‌چیز مهمتر است.

وقتی آن‌ها مجددا در مطب هم را می‌بینند رفتارشان تغییر می‌کند و خانم تراپیست هم اجازه می‌دهد خط قرمزها را تا حدی رد کنند و برای هم کتاب و موسیقی بفرستند.

این شرایط باعث می‌شود که حال‌وهوای آرمان هم تغییر کند. شخصیتی که از قسمت اول مدام درحال پرخاش است و حوصله بچه‌اش را هم ندارد حالا در این قسمت با همراهی تراپیست یکی از بحران‌های زندگی‌اش را در آرامش پشت‌سر می‌گذارد و رفتار متعادل‌تری با فرزندش برقرار می‌کند.

اینبار وقتی تراپیست از او می‌خواهد درباره مادرش حرف بزند، همه‌چیز را به شوخی برگزار می‌کند و همراه او می‌خندد.

سریال افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم هر قسمت جذاب‌تر از قسمت قبل جلو می‌رود.

سحر دولتشاهی در قسمت هفتم در نقش تراپیست وجه دیگری از کاراکتر خود را رو می‌کند.

بازی پیمان معادی و سحر دولتشاهی در سکانس‌های مشترکی که در قسمت هفتم دارند به قدری ملموس از آب درآمده که انتشار ویدئوهایی از سکانس‌های مشترکشان در شبکه‌های اجتماعی با استقبال زیادی روبه‌رو شده است. حالا باید دید این شکل از رابطه در قسمت‌های بعدی چقدر روی زندگی آرمان و البته روند سریال اثرگذار است.

قسمت هفتم «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم امروز چهارشنبه 29 فروردین در پلتفرم فیلم‌نت منتشر شده است.

منبع: فیلم نیوز

 

کد خبر : ۲۲۹۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان