“پرستو صالحی” در کنار خواننده لس آنجلسی! +عکس

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون ایران که به تازگی مهاجرت کرده است عکسی در کنار شهرام شب پره خواننده لس آنجلسی منتشر کرد.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ؛ پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی (زاده ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است. او در تاریخ ۱۸ مهر ۱۴۰۰ برای همیشه از ایران مهاجرت کرد.

او پس از بازی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به در میان مردم شناخته شد. همچنین به همراه برادرش، امیر صالحی، با حضور در هجدهمین قسمت از برنامه ماه عسل در رمضان سال ۱۳۹۵ از اعتیاد پدرش به مواد مخدر پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: ویدئو/ افشاگری "پرستو صالحی" به علت عجیب مهاجرتش!

مادر پرستو خانه دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که 9 فروردین 1387 درگذشت.

خانم صالحی که به تازگی مهاجرت کرده است عکسی در کنار شهرام شب پره خواننده لس آنجلسی در فرودگاه استانبول منتشر کرد.

عکس یهویی پرستو صالحی و شهرام شب پره در فرودگاه استانبول

حواشی عقد

پرستو صالحی با انتشار ویدویی در اینستاگرام خود اعلام نمود که به علت نداشتن توافق متقابل با همسرش این مراسم بهم خورده است که در تاریخ 4 بهمن ماه 1397 این عقد سر نگرفت.

علاقه های پرستو صالحی

پرستو صالحی اسطوره هایش محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و … هستند و عاشق گل نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینما است. فعالیت هنری خود را از سال 1375 با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده است. مُعرِفش به آن کار، استاد گریمش زنده یاد فرهنگ معیری بوده که دوره گریم را هم نزد خود ایشان گذرانده است .

کد خبر : ۵۲۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان