ویدیو/ جزئیات شوکه کننده از علت مرگ علی انصاریان که پوربخش لو داد

مجتبی پوربخش که در زمان حیات علی انصاریان از دوستان نزدیک او بود، ساعاتی پیش با تبریک تولدی جنجالی از علت مرگ انصاریان سخن گفته است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - پوربخش با منتشر کردن فیلمی قدیمی از شوخی خودش با مرحوم انصاریان با جملاتی گلایه آمیز و عجیب باعث تعجب و ناراحتی کاربران فضای مجازی شده است.

او علی انصاریان را جز اولین نفراتی می داند که دو سال پیش از بیماری سرطان او باخبر بوده و همیشه به او روحیه می داده است اما خودش زود او را تنها گذاشته است.

اما نکته جنجالی این است که پوربخش در ادامه این تبریک تولد ادعا کرده است، در درمان علی انصاریان کم کاری شده است و با لعنت فرستادن به عده ای، آنها را باعث و بانی مرگ انصاریان دانسته است.

این فعالیت اینستاگرامی مجری پرحاشیه شبکه ورزش، از دیشب با واکنش های زیادی از سمت مخاطبین روبه رو شده است.

چرا که این چندمین بار است مجتبی پوربخش با انتشار جملاتی اعتراضی تقاضای رسیدگی درباره علت مرگ انصاریان و میناوند را داشته است.

بخوانید: ویدیو/ روایت عجیب مجری جنجالی شبکه ورزش از بازی با یک چهره مشهور

تلخ و گزنده؛ این مجری سرطان خون دارد

مجتبی پوربخش از مجریان باسابقه تلویزیون و تهیه کننده برنامه‌های ورزشی شبکه ورزش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از ابتلای خود به بیماری سرطان خون خبر داد.

به گزارش ورزش سه، پوربخش در این پست از دو سال مبارزه خود با بیماری سرطان خون خبر داد و نوشت بنا بر دلایل شخصی قصد اعلام این موضوع را نداشته اما در نهایت و پس از مشورت‌هایی که انجام داده، این موضوع را رسانه‌ای کرده است.

کد خبر : ۹۶۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان