ویدئو/ شیری که توسط بوفالو لت و پار شد!

یک شیر در نبرد با بوفالوهای خشمگین به شدت زخمی شد.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، در ویدئوی زیر دیده می‌شود که چگونه یک شیر در مصاف با بوفالوهای و قدرت‌شان به شدت صدمه می‌بیند.

گربه سانان باغ وحش ارم چه می‌خورند و قفس شیر ایرانی چگونه است؟

گوشت‌های تغذیه‌ای حیوانات در باغ وحش ارم باید تازه باشند. این گوشت‌ها با مهر کشتارگاه تأیید و در سردخانه نگهداری می‌شوند. روزانه هر شیر در باغ وحش ارم ۶ کیلوگرم یا بیشتر گوشت و مرغ مصرف می‌کند.

اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که هزینه نگهداری حیوانات ارم، شامل میوه و گوشت درجه یک، هزینه نیروهای مراقب و سایر خدمات و…) در ماه نزدیک به ۷ میلیارد ریال است! در ادامه تصاویر گوشت کشتار روز برای یک وعده غذایی گربه سانان ارم را مشاهده می‌کنید.

ابعاد قفس شیر ایرانی بر اساس استاندارد نقشه اتحادیه باغ وحش داران اروپا، حداقل باید ۲۰۰ متر مربع باشد که ۱۲۰ متر آن باید فضای باز باشد و بقیه شیشه به بیرون داشته باشد. زیر پای حیوان نباید کاشی و سیمان باشد، باید ماسه باشد.

شب که می‌شود شیرها به اتاقک‌های پشتی که تابستانی است منتقل می‌شوند، اتاق شیشه‌ای که یا دور تا دورش یا دو وجهش شیشه‌ای است تا حیوان دید وسیعی داشته باشد.

در فصل‌هایی از سال که هوا خوب یا آفتابی است شیر به بیشه اختصاصی خود که دارای فضای سبز و درخت است منتقل می‌شود.

باید گفت تصاویری که از شیرها در قفس منتشر می‌شود، مربوط به جایگاه زمستانی آن‌هاست و شیرها مانند سایر حیوانات باغ وحش در ایام خوب و هوای مناسب، در محوطه بزرگ و اختصاصی‌شان لابلای درخت‌ها و تپه‌ها به بازی و استراحت می‌پردازند.

کد خبر : ۱۰۸۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان