ویدئو/ دلیل عجیب طلاق “شقایق دهقان” فاش شد!

شقایق دهقان با ظاهری عجیب و متفاوت برای اولین بار اعتراف کرد از مهراب قاسم خانی حدود 3 سال است که جدا شده و تنها زندگی می کند.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح به نقل از برخط نیوز؛ بالاخره بعد از مدت ها شایعات و اخبار مختلف درباره رابطه مهراب قاسم خانی نویسنده مشهور و شقایق دهقان بازیگر زن تلویزیون و سینما او با ظاهری جدیدش در یک برنامه اعتراف کرد که نزدیک به 3 سال است که طلاق گرفته است.

مهراب قاسم خانی برادر پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنماست و در چند سال اخیر به دلیل دیده نشدن در کنار شقایق دهقان رسانه ها و مردم حدس می زدند که طلاق گرفته است.

شقایق دهقان بازیگر نام آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او همسر مهراب قاسم خانی بود اما مدتی است که این شائبه به وجود آمده که آنها از هم جدا شدند.

بیشتر بخوانید: روزهای خوب "شقایق دهقان" به پایان رسید/ عکس

اعتراف به طلاق گرفتن

این اولین بار است که خانم دهقان صراحتا عنوان می کند که جدا شده است و تا به حال در هیچ رسانه و برنامه ای درباره طلاق گرفتنش صحبتی نکرده بود.

شاید بتوان گفت شقایق دهقان جزء آن دسته از بازیگرانی بود که کمتر در کانون حواشی حضور داشت. زندگی او با مهراب قاسم خانی خیلی خوب به نظر می رسید تا جایی که مدت ها زبانزد خاص و عام بودند. خیلی ها آرزوی آن را داشتند که زندگی همچون زندگی او و همسرش داشته باشند. اما انگار این زیبایی و آرامش زندگی برای شقایق دهقان زیاد هم دوام نداشت.

ناگهان زندگی روی دیگری را به شقایق دهقان داد و شاید اگر فضای مجازی نبود تا مدت ها این تغییر بزرگ در زندگی او مخفی می ماند. اما از آنجایی که این روزها اینستاگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های بازیگران تبدیل شده شقایق دهقان همه عکس های مشترک با همسرش را پاک کرد. او به زندگی تنهایی رو آورد.

کد خبر : ۴۹۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان