هدیه همراه اول برای روز مادر را چطور فعال کنیم؟

برای دریافت هدیه روز مادر همراه اول و شرکت در قرعه کشی، مشتریان باید در روز ۱۵ بهمن ماه  یکی از بسته‌های مکالمه یا اینترنت همراه اول را خریداری شود.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - علاوه بر ایرانسل که برای روز زن هدیه های اینترنتی در نظر گرفته بود حالا همراه اول هم اینترنت رایگان می دهد. البته برای دریافت این طرح باید یکی از بسته‌های مکالمه یا اینترنت همراه اول را خریداری کنید. پس کد اینترنت هدیه همراه اول برای روز مادر وجود ندارد.

به گزارش وقت صبح، همراه اول به مناسبت روز زن به بانوان دارای سیم کارت همراه اول کادو می دهد.

در این طرح، بیست کادوی بیست و پنج میلیون تومانی برای 20 نفر در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: چگونه کد اینترنت هدیه ایرانسل دهه فجر را فعال کنیم؟

بسته هدیه روز مادر همراه اول چطور فعال می‌شود؟

برای دریافت هدیه روز مادر همراه اول و شرکت در قرعه کشی، مشتریان باید در روز ۱۵ بهمن ماه یکی از بسته‌های مکالمه یا اینترنت همراه اول را خریداری شود.

کد اینترنت هدیه همراه اول دهه فجر چیست؟

دارندگان همراه اول می توانند با شماره‌گیری کد #67*100* بسته هدیه اینترنت دهه فجر را برای محتوای داخلی فعال کنند. مشترکان می‌توانند به‌مناسبت دهه فجر، بسته هدیه اینترنت ٣ گیگابایتی را از یکشنبه ١٢ بهمن تا ساعت ٢۴ روز چهارشنبه ٢٢ بهمن‌ماه دریافت کنند.

محتوای داخلی همراه اول چیست؟

معنی محتوای داخلی همراه اول، لیست پیام رسان‌ها و وب‌سایت‌های منتخب داخلی ارائه شده از سمت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است. فعالسازی هم‌زمان این بسته هدیه با سایر بسته‌های مکالمه و اینترنت، از جمله مزیت‌های آن به شمار می‌رود.

مهلت اعتبار زمانی در نظر گرفته شده برای آن، تا ساعت 24 روز چهارشنبه 22 بهمن است.

بیشتر بخوانید: اینترنت هدیه ایرانسل روز مادر 15 بهمن چطور فعال می شود؟

هدیه شارژ بانوان همراه اول چیست؟

سیم کارت های اعتباری که به نام یک خانم در پایگاه داده اطلاعاتی همراه اول ثبت شده اند، می توانند با یکی از دو روش زیر 30% بیشتر اعتبار دریافت کنند:

دریافت هدیه بانوان با استفاده از پین شارژ: در این روش ابتدا باید پین شارژ خریداری و سپس مطابق جدول زیر هدیه را دریافت نمود:

درخواست کددستوری
دریافت شارژ بانوان *10*123*PIN#
دریافت راهنما *10*1292#

در روش دوم نیازی به خرید پین شارژ نیست و مستقیما با شماره گیری *1*14# و پرداخت با استفاده از کارت بانکی اقدام به افزایش اعتبار و دریافت هدیه شارژ بانوان نمود:

درخواست کددستوری
دریافت شارژ بانوان *1*14#
دریافت راهنما *1*149#

نکته قابل توجه این که کل مبلغ پین و 30% شارژ هدیه تنها در مدت زمان محدودی قابل استفاده می باشد. مهلت مصرف اعتبار (پین و هدیه دریافتی)در جدول زیر آورده شده است:

مهلت مصرف اعتبار
مبلغ شارژ (هزار تومان) 1 2 5 10 20
مهلت مصرف اعتبار(روز) 3 5 10 15

بیشتر بخوانید: روز ولنتاین مبارک ؛ از سرخوشی دهه شصتی تا افسردگی تلخ

کد خبر : ۶۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان