لباس های BTS چه ویژگی‌هایی دارد که از آن تقلید می کنند؟

این روزها که بحث تقلید یک خواننده ایرانی از لباس گروه بی تی اس داغ است در مقاله وقت صبح به ویژگی های طراحی لباس این گروه پرداختیم.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - لباس های BTS یکی از مهم ترین ویژگی این گروه است. از زمان ظهور این گروه در سال 2013، آنها به طور مداوم سبک خود را تغییر داده‌اند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح به نقل از fashionchingu در سال های اولیه، مد آنها از هیپ هاپ آمریکا الهام گرفته شده بود اما پس از عدم توفیق آن، این گروه به سرعت مد لباس‌های خود را تغییر داد.

لباس‌های بی‌تی‌اس در مفهوم و احساسشان از لباس‌های تند تا باکلاس، از تیره و اصطلاحا وحشی تا لباس‌های روشن و رنگارنگ متفاوت است.

بخوانید: کدام کشورها بیشترین ارتش طرفداران BTS را دارند؟

لباس های BTS از نظر جنسیت خنثی هستند

چیزی که همیشه می‌توانید در صنعت KPOP ببینید، این است که در لباس‌های BTS اغلب از جنس خنثی استفاده می‌شود.

به خصوص اینکه اعضای BTS دوست دارند از قطعات مد زنانه بیشتری در لباس‌های خود استفاده کنند.

در مد BTS شما همیشه شاهد این هستید که قطعات اصلی زنانه توسط آنها پوشیده شده است. به عنوان مثال، همه عاشق ژاکت شوگا در MV IDOL یا کت شلوار جین گلدار او بودند. با پوشیدن آن لباس‌ها، مد BTS قدرت شخصیت و امنیت جنسی را نشان می‌دهد.

بخوانید: موسیقی دریل در رپ و هیپ هاپ؛ تاریخچه، ویژگی‌ها و چهره‌های شاخص

اعضای BTS با پوشیدن بسیاری از اکسسوری‌های زنانه مانند گردنبند، گوشواره یا روسری، لباس‌های خود را ست می‌کنند. سبک لباس BTS علاوه بر اجرای فوق‌العاده‌شان، همیشه چیزی را به طرفداران می‌دهد که منتظر آن باشند.

جدا از بحث خوانندگی، هر یک از اعضای BTS از طریق سبک های خود منحصر به فرد بودن را نشان می دهند. حتی زمانی که سبک BTS گاهی اوقات از طریق مفهوم آنها برای آلبوم محدود می شود، همیشه می توانید سبک جداگانه هر عضو را ببینید.

سبک جونگ‌کوک تا حدی مینیمالیست، اما همچنان منحصر به فرد است؛ یک لباس معمولی جونگ کوک، یک تی‌شرت سفید سایز بزرگ، شلوار جین و تیمبرلند.

مد جونگ‌کوک غیررسمی‌تر و کاربردی‌تر است، در گذشته او زیر نظر اعضای خود و طرفدارانش به شهرت رسید زیرا مد جونگ‌کوک بسیار قابل پیش‌بینی بود. در همین حال، او حس مد خود را گسترش داد و دوست دارد از گوشواره و گاهی حتی چکمه های رنگی متفاوت استفاده کند.

سبک مد جونگ‌کوک به خوبی شخصیت خجالتی و آرام او را منعکس می کند. سبک معمولی جونگ کوک مورد علاقه طرفدارانش است و حتی دوست دارد گاهی به سبک نمادین خود بازگردد. سبک نمادین جانگ کوک به همان شکلی که هست عالی است.

لباس های BTS از نظر جنسیت خنثی هستند.

سبک لباس‌های شوگا حاوی رنگ‌های تک رنگِ زیادی است. لباس‌های شوگا به ساده‌ و جذاب بودن معروف هستند. او دوستدار سبک های هیپ هاپ و همچنین کلاسیک باشد. لباس‌های شوگا اغلب راحت و دارای رنگ‌های خنثی و طبیعی هستند.

او دوست ندارد خیلی شیک به نظر برسد، به همین دلیل است که مدل لباس‌هایش اغلب آرام‌تر است. طرفدارانش او را به خاطر شخصیت آرام و راحتش ( در متن از کلمه chill استفاده شده که در فارسی عامیانه "لش" هم گفته می شود) دوست دارند که مطمئناً در لباس ها و استایلش دیده می شود.

 سبک لباس‌های جیمین، باکلاس و بیدردسر و جذاب است.


سبک لباس‌های جیمین، باکلاس و بیدردسر و جذاب است. اوقات فراغت جیمین شبیه شاهزاده‌ای از فیلم‌های دیزنی است یا ظاهری عالی برای یک پسر خوشتیپ دارد. او همچنین در ترکیب لباس هایش بیشتر مینیمالیست است.

با این حال جیمین خیلی دوست دارد گوشواره، گردنبند و دستبند بپوشد. یکی از نمادین ترین لباس های BTS لباس روز بهاری جیمین است. کسی که ژاکت آبی یا پیراهن راه راه جیمین خود را نمی شناسد. یکی از نمادین ترین اکسسوری های او گردنبند ایو سن لوران است.

تهیونگ یا همان «وی» علاقه زیادی به پوشیدن برندها و لباس‌های گران قیمت دارد. او عاشق لباس‌های برند گوچی است. سبک تهیونگ معمولاً بسته به موقعیت و حال و هوای او بین کلاسیک و لش متفاوت است.

او دوست دارد مدل‌های مختلف را ترکیب کند و عاشق پوشیدن بلوزهای روشن و شلوار مشکی است. اکسسوری های نمادین لباس های او، یک کلاه و البته باندانای او هستند. تهیونگ هروقت بخواهد راحت‌تر باشد، ترجیح می‌دهد ژاکت‌های گشاد و شلوار بپوشد.

«وی» علاقه زیادی به پوشیدن برندها و لباس‌های گران قیمت دارد.

سبک جی‌هوپ در مقایسه با سایر اعضای گروه، یا شاید در کل صنعت Kpop، غیر متعارف‌ترین است. جی هوپ دوست دارد ژاکت های روشن، شلوارهای رنگی و لوازم جانبی بپوشد.

او همچنین عاشق پوشیدن کلاه سطلی و کیف و عینک آفتابی است. تیپ جی‌هوپ کاملاً منعکس کننده شخصیت آفتابی اوست. انتخاب های مد او واقعاً جسورانه و هوشمندانه است.

سبک لباس پوشیدن جی هوپ، اغلب در لباس های او متناقض است. این حس مد او را جالب می کند. او برخی از حماسی ترین لباس های تاریخ گروه را دارد.

آر-ام در مورد سبک لباس‌های خود، آزمون و خطای بیشتری کرد.

در مقایسه با سایر اعضا، آر-ام در مورد سبک لباس‌های خود، آزمون و خطای بیشتری کرد. سبک هیولاهای رپ طی سال‌ها تغییر زیادی کرد، اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که آر-ام سبک مورد علاقه‌اش را پیدا کرده است.

سبک RM با پسران دیگر متفاوت است. در حال حاضر، به نظر می‌رسد سبک او از ظاهری آرام‌ الهام گرفته شده است. در حال حاضر، آر-ام دوست دارد کلاه‌های روزنامه‌نگاری و ژاکت‌های کشباف بلند بپوشد.

سبک جین ساده و مینیمالیستی‌تر است.

سبک جین ساده و مینیمالیستی‌تر است. جین دوست دارد تی شرت های ساده و شلوار لی پاره و ژاگ دار بپوشد. او‌ هروقت بخواهد راحت‌تر باشد، از هودی‌های سایز بزرگ و شلوار جین تنگ استفاده می‌کند.

علاوه بر این، هیونگ دوست دارد لباس‌های صورتی مانند هودی حماسی یا ژاکت صورتی بزرگ بپوشد.

ترجمه: وقت صبح

کد خبر : ۹۵۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان