عکس/ پیام احساسی و جالب عمو پورنگ برای مادرش اشک همه را در آورد!

عمو پورنگ یا به اسم اصلی داریوش فرضیایی تصویری از مادرش منتشر کرده و با انتشار یادداشتی احساسی در حاشیه آن، اشک کاربران را در آورده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- عمو پورنگ در این تصویر مادرش را بر سر سفره به تصویر کشیده است و می توان جای داروها و سادگی سفره را به سادگی دید.

او پیش از این گفته که مادرش دچار بیماری آلزایمر شده و این روزها حالش بدتر از قبل شده است.

داریوش فرضیایی اکنون هم در صفحه اینستاگرام اش پیامی برای مادرش منتشر کرده و نوشته است:

این روزا رو با تو سپری می کنم به پاس سالها زحمتی که برام کشیدی. چه افتخاری بالاتر از اینکه خدمتگزار تو باشم و این چنین برام دعا کنی. خدایا شکرت.

پیام احساسی و جالب عمو پورنگ برای مادرش اشک همه را در آورد!

بخوانید: عکس/ روایت دردناک عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) از حضورش در متروی تهران!

بیوگرافی داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون متولد 1352 است. او که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می شود.

او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد.

سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

کد خبر : ۱۲۷۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان