عکس/ ویدا جوان و یک تیپ و لباس ایرانی!

ویدا جوان بازیگر جوان سریال و فیلم‌های سینمایی ایرانی عکسی جدید از خود به اشتراک گذاشت.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، در این تصیور بسته ویدا جوان الی بر سر دارد که با خطوط نستعلیق و نقش و نگارهای اصیل ایرانی تزیین شده است.

ویدا جوان با یک لباس ایرانی دیده شده است.

ویدا جوان در سریال ماه و پلنگ

ویدا جوان که در سریال «ماه و پلنگ» نقش دختری انتقام جو و غیر قابل پیش بینی را ایفا کرده است، می‌گوید اگر در موقعیت این شخصیت قرار می‌گرفت، بعید نیست همین واکنش‌ها را یا چیزی شبیه به آنچه از کتایون می‌بینیم، از خودم بروز دهد.

ایسنا: سریال «ماه و پلنگ» یک درام خانوادگی است که در سال ۱۳۹۵ به کارگردانی احمد امینی ساخته و در همان سال از شبکه سوم سیما پخش شد.

این سریال عشقی نافرجام را روایت می‌کند که به مرگ پسری که قرار است با دختری به نام کتایون ازدواج کند، منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

عکس/ ژست خاص ویدا جوان در کنار همسرش!

ویدا جوان: بعضی‌ها من را به‌خاطر تعداد فالوئرهایم دوست دارند!

در ادامه، کتایون دچار غم و اندوه شدید و بیماری روانی می‌شود و سپس دست به انتقام جویی می‌زند. ویدا جوان، نقش کتایون را در این سریال بازی می‌کند.

او که پیش از «ماه و پلنگ» در دو سریال کمدی «پژمان» و «شمعدونی» ایفاگر نقش‌های فرعی بود، در اثر احمد امینی یکی از نقش آفرینی‌های جدی‌اش را در بازیگری دارد.

خود جوان هم اذعان دارد که نقشش در سریال «ماه و پلنگ» یکی از جدی‌ترین و چالش برانگیزترین تجربه‌هایش در عرصه بازیگری تا به امروز بوده است؛ نقشی که جای کار زیادی داشته است.

داریوش ارجمند، شاهرخ استخری، بیتا سحرخیز، علی شادمان، فرهاد جم، آتنه فقیه نظری و امیرمحمد زند از دیگر بازیگران سریال «ماه و پلنگ» هستند.

کد خبر : ۱۳۴۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان