عکس نامزد تتلو لو رفت؛ دختری که با قبلی ها فرق داره!

تتلو که به تازگی سر به راه شده قصد دارد در کنسرت نوروزی خود از همسر آینده اش رونمایی کند. گفته می شود او از یک خانواده اصیل و پولدار ایرانی است.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح به نقل از شایانیوز؛ امیر تتلو این روزها به کل تغییر کرده و با آنچه از او در ذهن داریم فاصله گرفته است. از آنجایی که تتلو بین جوانان ایرانی محبوبیت زیادی دارد بسیاری سبک زندگی او را دنبال می کنند و هر پیشامد و اتفاقی که درباره او رخ می دهد برای طرفداران او یعنی تتلیتی ها مهم است.

تتلو بعد از کنسرت مهرماه تغییرات زیادی کرد. او قبل کنسرت به لحاظ مالی مشکل داشت و منابع درآمدی نامطمئنی داشت. مثلاً تتلو مدتی آهنگ هاش را در تلگرام و اینستاگرام می فروخت که البته خیلی برای خودش رضایت بخش نبود. او کسب درآمد از طریق یوتیوب را هم امتحان کرد اما از آنجایی که درسترسی ایرانی ها به یوتیوب مشکل است خیلی از کانال یوتیوب او استقبال نشد و تتلو نتوانست از طریق آن پول دربیاورد.

بیشتر بخوانید: چشم های ترسناک "تتلو" بعد از گریه های زیاد/ عکس

کنسرت 29 مهرماه نقطه عطف تتلو بود. این کنسرت که با استقبال مخاطبان مواجه شد و حدود 6 هزار نفر به تماشای آن نشستند باعث شد که تتلو به درآمد چند میلیاردی برسد.

تتلو بعد از این کنسرت که از لحاظ مالی تامین شد تمرکزش را روی تمرین و موسیقی گذاشت و دیگر خیلی در شبکه های اجتماعی حاشیه سازی نمی کرد. سلطان با اینکه از قبل اهل ورزش بود اما حالا با حساسیت بیشتری ورزش و تمرین می کند و نسبت به خورد و خوراک خود هم وسواس بیشتری به خرج می دهد.

بانویی که باعث آرامش تتلو شده!

در کنار آرامش مالی چیزی دیگری که باعث شده تتلو کمی از روزهای آشفته خودش فاصله بگیرد رابطه دائم و ازدواج سلطان است. موضوعی که شاید برای خیلی از تتلیتی ها غیرقابل باور باشد. اما انگار واقعی است و تتلو قصد دارد به زودی ازدواج کند. آن هم با دختری که گویا از یک خانواده ثروتمند و معروف ایرانی است و آنطور که پیج های اینستاگرامی نزدیک به سلطان گفته اند با همه کسانی که این چند ساله با سلطان بودند فرق دارد.

البته هنوز هیچ عکس رسمی از همسر احتمالی تتلو منتشر نشده اما چند روز پیش یکی از پیج های طرفداری تتلو عکسی را منتشر کرد و مدعی شد ایشان نامزد تتلو هستند و قرار است در کنسرت نوروزی سورپرایز ویژه سلطان باشد برای هواداران! کنسرتی که با همه کنسرت های قبلی تتلو فرق دارد و آن طور که سلطان وعده داده در کلاس جهانی و مخصوص خانواده ها خواهد بود.

تتلو و همسر آینده اش

تتلو زن بگیریه فالوورهاش می ریزه؟

تتلو بین دخترها هم طرفدار زیاد داره کسانی که حاضرند برای تتلو هر کاری بکنند. یکی از نکاتی دیگری که درباره زن گرفتن سطان مطرح است این است که اگر تتلو واقعاً زن بگیره و ازدواج کنه احتمالاً تعداد از هواداراش کم می شن علی الخصوص خانوم ها!

چرا باور ازدواج تتلو سخت است؟

اخبار ازدواج تتلو در حالی منتشر شده که خیلی از دوستداران تتلو یا به قول خودش تتلیتی ها این موضوع را باور ندارند و معتدند همه این ها بازی خود تتلو و اطرافیانش است و آن ها می خواهند از این طریق اسم شان بر سر زبان ها باشد تا از کنسرت نوروزی تتلو استقبال شود.

این افراد البته یک استدلال دیگر هم دارند که منطقی هم به نظر می رسد. آن ها معتقدند تتلو که تا چند ماه پیش دنبال نیوفیس بود و به دخترا فحاشی می کرد که چرا خودشونو در اختیار سلطان نمیزارن چطور حالا به دنبال رابطه دائمی با یک نفر است؟

کد خبر : ۷۲۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان