عکس/ مهراوه شریفی نیا و آقای بازیگر؛ ازدواجی در راه است؟

مهراوه شریفی نیا عکسی صمیمی با پوریا پورسرخ گرفته است.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، مهراوه شریفی نیا و پوریا پورسرخ که سابقه حضور در سریال کیمیا را با هم دارند، عکسی صمیمی با هم انداخته اند.

مهراوه شریفی نیا و آقای بازیگر عکس گرفتند.

کیمیا چه قدر واقعی است؟

به منظور تحلیل اولین سریال بلند تاریخ رسانه ملی ایران با جواد افشار به گفت‌وگو پرداختم تا از «کیمیا» یی که با همه ضعف و قوت‌ها، جو متفاوتی در میان سریال‌های تولیدی تلویزیون ایجاد کرد:

سریال «کیمیا» هم مانند همه سریال‌ها و ساخته‌های دیگر تلویزیون و سینما بازتاب‌های مختلفی داشته و حتما همانند دیگر آثار دارای نقاط ضعف و قوتی است. این را باید منتقدان بدانند که هیچ اثری در ایران و حتی جهان بدون ضعف نخواهد بود و هر کسی اگر بخواهد ادعاهای دیگری بکند حتما از روی جهالت است.

ما خودمان بهتر از بقیه و حتی منتقدان نقاط ضعف «کیمیا» را می‌دانیم و برای کسانی که با هویت‌های جعلی و ناشناخته به بدترین شکل ممکن و حتی با توهین به ما تاختند، پاسخی ندارم و فکر می‌کنم در این باره لجبازی‌هایی وجود داشته است!

برخی انتقادات نسبت به سریال «کیمیا» درباره‌عدم مطابقت تاریخی سریال و نیز اشتباهات صحنه‌آرایی و چهره‌پردازی است، در این باره توضیحی دارید؟
ببینید! برخی از این مسائل براساس‌عدم وجود اطلاعات نزد برخی افراد و فقدان دانش و شناخت از شرایط و محیط است. ما نهایت دقت را کرده و مواردی را که ارتباط به آن دوران نداشت پوشاندیم.

یک چیزهایی می‌شنوم که واقعا تعجب‌برانگیز است. برای آن‌ها که نسبت به چهره‌پردازی سریال ایراد می‌گیرند باید از اینجا اعلام کنم که اصلا پیرکردن کاراکترها مدنظر ما نبوده است که برخی به این مساله انتقاد می‌کنند.

مگر قرار بوده خانمی ۴۵ساله در سریال پیر و با صورتی چروکیده نشان داده شود که اینگونه ایراد می‌گیرند؟! البته اشتباه ما این بود که عینکی را به صورت کیمیا زدیم و خط و خطوط طراحی شده برای این کاراکتر در پشت عینک دیده نشد و من نباید آن عینک را برای کاراکتر می‌گذاشتم! که شباهتی هم به کاراکتر سریال دیگری یافت.

کد خبر : ۶۵۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان