عکس/ لباس های ترسناک پسران لوکادیا جنجال آفرید

انتشار تصویری جدید از پسران یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس که لباس هایی عجیب بر تن دارند، سوژه جنجالی کاربران فضای مجازی شده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - یورگن لوکادیا بازیکن هلندی تیم پرسپولیس را می توان این روزها یکی از بهترین و خطرناک ترین مهاجمان لیگ برتر ایران دانست.

او با پنج گل زده در رده دوم گلزنان لیگ برتر قرار دارد. اما تیم پرسپولیس بیشترین امتیاز های فعلی اش از گل های لوکادیا کسب کرده است. شاید به همین سبب اغلب هواداران باشگاه پرسپولیس نقش لوکادیا را در پیروزی های تیمشان بیشتر از بقیه بازیکنان می دانند.

لباس های ترسناک پسران لوکادیا جنجال آفرید حتی بازی های درخشان این بازیکن هلندی باعث شده او محبوب تر از قبل مورد حمایت و توجه طرفداران پرسپولیس قرار بگیرد.

در همین راستا اخیرا همسر لوکادیا تصویر جدیدی از پسران شان منتشر کرده است، که سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

این تصویر نشان می دهد که پسران لوکادیا به مناسبت جشن هالووین لباسی عجیب و با طرح اسکلت بر تن دارند.

بخوانید: عکس/ نامه احساسی همسر لوکادیا مهاجم پرسپولیس با پدرش

پرسپولیس خوشحال شد، یورگن لوکادیا ناراحت

به گزارش فرارو، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی شب گذشته به پایان رسید که اتفاقات مهیجی در این هفته در دو روز پنجشنبه و جمعه رقم خورد. در مقایسه با هفته هشتم، صدرنشین تغییر کرد، آقای گل لیگ عوض شد و نهایتا یک گل به خودی، یکی از صفر‌های جدول را هم پاک کرد.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان، تیم پنجم جدول رده‌بندی و یکی از تیم‌های بدون شکست لیگ بود. سرخ‌های تهرانی که در دو بازی اخیرشان فقط یک امتیاز به دست آورده بودند، در این دیدار با یک پنالتی، سه امتیاز دیدار خانگی را کسب کردند تا اولین شکست این فصل مس رفسنجان را هم رقم بزنند.

تک گل پرسپولیس در این بازی را یورگن لوکادیا زد تا در مجموع پنجمین گل این فصلش را زده باشد. یورگن حالا آقای ۵۵ درصدی پرسپولیس هم هست. او در این فصل، بیشتر از نصف گل‌های پرسپولیس را زده است.

پرسپولیسی‌ها به‌ عنوان صدرنشین لیگ تا هفته نهم، ۹ گل زده‌اند و آمار زیاد خوبی در خط حمله ندارند. لوکادیا، به‌تن‌هایی توانسته ۵ گل از ۹ گل پرسپولیس را بزند. یعنی ۵۵ درصد گل‌های پرسپولیس که رکوردی جالب برای او محسوب می‌شود.

سعید صادقی دو گل زده، میلاد سرلک زننده یکی از گل‌های سرخ‌پوشان بوده و دیگر گل این تیم توسط میثم تهی‌دست مدافع حریف به دست آمده است. این یعنی پرسپولیسی‌ها فقط سه گل‌زن در این فصل داشته‌اند و با این حال، لوکادیا به‌تن‌هایی توانسته به اندازه صدرنشینی سرخ‌پوشان برای آن‌ها گل بزند.

به هر روی با کسب همین سه امتیاز و البته با توجه به نتایجی که در دیگر دیدار‌ها به دست آمد، پرسپولیس ۱۸ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر، پس از یک هفته، دوباره صدر جدول را تصاحب کرد.

کد خبر : ۱۱۷۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان