عکس/ عاشقانه متفاوت و جالب یاسمن فرمانی برای همسرش علی قلی زاده

یاسمن فرمانی همسر علی قلی زاده مهاجم لژیونر لیگ ترکیه با انتشار یک عاشقانه خاص و متفاوت در صفحه شخصی اش توجه دنبال کنندگان اش را جلب کرده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- علی قلی زاده و همسرش یاسمن فرمانی همواره به واسطه اشتراک شان در فوتبالیست بودن یکی از زوج های جالب فوتبالی کشور بوده اند.

البته این زوج لژیونر به ویژه یاسمن فرمانی در فضای مجازی فعالیت محدودی دارند و جز در موارد خاصی پیام یا تصاویری را منتشر نمی کنند‌.

در همین‌ راستا ساعاتی پیش یاسمن فرمانی لژیونر تیم شارلوا بلژیک با منتشر کردن یک یادداشت عاشقانه در اینستاگرام اش تولد ۲۷سالگی همسرش را تبریک گفته است.

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان خطاب به بازیکن کاسیم پاشای ترکیه نوشته است: دلیل قشنگی اسفند تویی، تولدت مبارک یار من.

 عاشقانه متفاوت و جالب یاسمن فرمانی برای همسرش علی قلی زاده

بخوانید: عکس/ ژست لاتی هادی چوپان جنجال به پا کرد

علی قلی زاده استخر لاکچری را به رخ کشید

به گزارش وقت صبح، به نظر می رسد علی قلی زاده وینگر تیم ملی فوتبال کشور هفته های گذشته لحظات بسیار سخت و تلخی را سپری کرده است.

چرا که او در زلزله اخیر ترکیه به همراه تمامی اعضای باشگاه فعلی اش کاسیم پاشا در هتلی نزدیک به مرکز زلزله این کشور ساکن بودند.

اما به گفته خود علی قلی زاده کار خدا بوده که او زنده مانده است، چرا که تمامی ساختمان های اطراف هتل آنها فرو ریخته بودند.

در همین رابطه اکنون بازیکن کاسیم پاشای ترکیه با انتشار تصویری در اینستاگرام اش نشان داده که فعلا در حال استراحت کردن است.

اما نکته جالب توجه این استوری قلی زاده نمای استخر لاکچری و بزرگی است که او در این تصویر برای مخاطبین اش رونمایی کرده است.

کد خبر : ۱۵۵۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان