عکس/ عاشقانه جنجالی علیرضا نیکبخت و همسرش در خودرو

علیرضا واحدی نیکبخت و همسرش بعد از مدت ها با انتشار یک عاشقانه جدید در صفحه اینستاگرام شان سوژه داغ کاربران شبکه های اجتماعی شده اند.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - پیشکسوت جنجالی تیم استقلال مدت هاست که از حواشی مختص به خودش در فضای مجازی فاصله گرفته است.

او که از دوران جوانی تا به اکنون همواره در مرکز جنجال ها قرار داشت، این روزها با احتیاط عجیبی در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می کند.

اما ساعاتی پیش و بعد از سکوتی طولانی بازیکن سابق تیم ملی و همسرش مونا نیکبخت تصویر عاشقانه ای از خودشان در مشهد را منتشر کرده اند.

عاشقانه جنجالی علیرضا نیکبخت و همسرش در خودرو همچنین مونا نیکبخت همسر اینفلوئنسر واحدی نیکبخت که چند ماهی ست فعالیتی در شبکه های اجتماعی نداشته، در حاشیه این تصویر جنجال برانگیز نوشته است:

در این دنیا از سه آهنگ می ترسم: صدای کودکی از بی مادری، صدای عاشقی از جدایی، صدای مجرمی از بی گناهی.

بخوانید: عکس/ همدردی جنجالی علیرضا نیکبخت با رامین رضاییان

علیرضا نیکبخت بالاخره سکوت‌اش درباره پرویز برومند را شکست!

به گزارش وقت صبح، روزهای گذشته بود که خبر بازداشت پرویز برومند که سابقه حضور در جام جهانی 98 فرانسه را هم دارد، در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

این در حالی بود که خبرگزاری برنا وابسته به وزارت ورزش اعلام کرد پرویز برومند دروازه بان سابق تیم ملی به دلیل شرکت در تجمعات اخیر بازداشت شده است.

البته بازداشت برومند واکنش های زیاد و متفاوتی را از سوی اغلب بازیکنان سابق فوتبال در فضای مجازی در پی داشت.

اما ساعاتی پیش قوه قضاییه اعلام کرد که برومند با دستور دادستانی و مساعدت احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و علی فتح الله زاده با قرار وثیقه آزاد شده است.

در همین خصوص علیرضا واحدی نیکبخت که از دوستان صمیمی و نزدیک برومند است به خبر آزادی او واکنش متفاوتی نشان داده است.

پیشکسوت سابق استقلال که تا به امروز هیچ واکنشی به بازداشت برومند بروز نداده بود، بالاخره و بعد از سکوتی طولانی با انتشار تصویر مشترکی از همبازی قدیمی اش از او حمایت کرده است.

کد خبر : ۱۲۸۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان