عکس/ شکلک‌های لوس سارا و نیکا در آسانسور به همراه دو پسر!

سارا و نیکا، این دو دختر نوجوان انگار قصدی برای کم کردن حاشیه‌ها را ندارند.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، در عکسی که از سارا و نیکا ی پایتخت منشر شده، آن‌ها به همراه دو پسر در آسانسر در حال شکلک درآوردن هستند.

سارا و نیکا در آسانسور شکلک‌های لوس درآوردند.

درآمد کلان سارا و نیکا

سارا و نیکا تقریبا هر روز تبلیغی برای ارائه دارند که از شرکت‌های معتبر است و این نشان دهنده درآمد بسیار خوب و مستمر آن‌ها از فضای اینستاگرام است.

سارا و نیکا بازیگران دوقلوی سریال پایتخت بودند که با حضور در چند فصل این سریال به شهرت رسیدند.

هرچند که حضور آن‌ها زیاد جدی نبود و مردم بر این عقیده هستند که آن‌ها بازیگران ضعیفی هستند اما برای آن‌ها شهرت زیادی داشت و این شهرت با توجه به انتشار تصاویر نامتعارف از آن‌ها که هنوز هم می‌گویند فتوشاپ بوده است، چند برابر شد و همین باعث شده که در اینستاگرام درامد بسیار زیادی داشته باشند.

فالوورهای آن‌ها بیشتر زیر ۱۸ سال هستند و همین خاص بودن پیج آن‌هاست که باعث می‌شود موقعیت خاصی برای تبلیغ برندهای مختلف باشد.

اما آن‌ها اخیرا با همکاری و تبلیغ افرادی که در زمینه رمز ارزها فعالیت می‌کنند حاشیه‌هایی را ایجاد کردند که به آن‌ها انتقاد زیادی وارد است

برخی از تبلیغات سارا و نیکا در اینستاگرام بدون حاشیه نبوده است: سارا و نیکا فرقانی اخیرا بدون آنکه دانشی در زمینه سرمایه‌گذاری داشته باشند تبلیغاتی را درباره سرمایه‌گذاری در ارزهای خارجی در صفحه خود منتشر می‌کنند و این فقط تبلیغ نیست.

آن‌ها از سمت خودشان توصیه می‌کنند که مردم به فلان پیج اعتماد کند

کد خبر : ۶۴۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان