عکس/ سردار آزمون و رامین رضاییان علیه یکدیگر؛ آنفالو!

مصاحبه جنجالی سردار آزمون علیه رامین رضاییان در برنامه ورزشی شبکه سه سیما، باعث دلخوری رضاییان و رویارویی این دو بازیکن علیه یکدیگر شده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - وضعیت نا به سامان این روزهای تیم ملی فوتبال، کار را به جایی رسانده است که بازیکنان تیم ملی از هر تریبونی برای حمله کردن و متهم کردن یکدیگر استفاده می کنند.

سردار آزمون در روزهای پیشین با انتشار متنی در صفحه شخصی اش حمایت خودش از اسکوچیچ را علنی کرده بود.

اما او طی ساعات گذشته در برنامه فوتبال برتر شبکه سوم خطاب به بازیکنانی که موافق رفتن اسکوچیچ بودند جملاتی تند و عجیب را به زبان آورده است که با واکنش های منفی هواداران فوتبال مواجه شده است.

آزمون در این مصاحبه به رامین رضاییان کنایه می زند و بدون آنکه نامی از او ببرد می گوید: بازیکنان ایرانی نود درصد ادعا هستن و کاش به جای فیگور در اینستاگرام و عکس از بدنشان به تیم ملی کمک کنند.

ساعاتی بعد از این گفتگوی تلویزیونی سردار و رامین رضاییان یکدیگر را در اینستاگرام آنفالو کرده اند.

به عقیده اغلب کاربران فضای مجازی حرکت سردار آزمون بسیار هیجانی و حتی بچگانه بوده چرا که با کوبیدن یکدیگر چیزی عاید تیم ملی نمی شود و در این شرایط تیم ملی فقط به همدلی بازیکنان نیاز دارد و اگر حرفی برای گفتن است باید در زمین فوتبال ثابت شود.

بخوانید: ویدیو/ بلوای تازه سردار آزمون با مدل شدن اش برای فشن شو بایر لورکوزن

رضاییان-السیلیه ؛ در آستانه نهایی شدن

رامین رضاییان که بعد از عدم تمدید قراردادش از سوی باشگاه پرسپولیس به قطر برگشته در حال توافق با باشگاه السیلیه است و به زودی قراردادش را با این تیم نهایی خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، حضور او در تمرینات تیم الشحانیه این شائبه را به وجود آورد که رامین قصد برتن کردن پیراهن این تیم را دارد اما سعید یونسی، سرمربی ایرانی الشحانیه تایید کرد که رامین تنها برای حفظ آمادگی بدنی با این تیم تمرین می‌کند و قصد دارد در لیگ ستارگان قطر بازی کند و در ادامه هم توصیه کرده بود که بهتر است او در سطح بالاتری فوتبال بازی کند چراکه الشحانیه در لیگ دسته دوم قطر حضور دارد.

کد خبر : ۹۷۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان