عکس/ رونمایی مجری ممنوع الکار تلویزیون از چهره عجیب اش در اوایل جوانی

مجتبی پوربخش مجری برکنار شده تلویزیون با انتشار تصویری متفاوت و قدیمی در اینستاگرام اش از سال های دور جوانی اش یاد کرده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- مجری و گزارشگر اسبق صدا و سیما پس از ماجرای برکناری اش از تلویزیون بیش از پیش در مرکز توجه کاربران و رسانه های داخلی قرار گرفته است.

البته گذراندن روزهای سختی که مجتبی پوربخش به واسطه بیماری اش در حال سپری کردن آن است، باعث شده اغلب مخاطبان شبکه های اجتماعی با او همدلی کنند.

 رونمایی مجری ممنوع الکار تلویزیون از چهره عجیب اش در اوایل جوانی هر چند این تهیه کننده باسابقه شبکه ورزش این روزها با استوری هایی جالب و انرژی مثبت اش حتی دنبال کنندگان اش را هم غافلگیر و امیدوار تر کرده است.

در همین خصوص حالا مجتبی پوربخش تصویری قدیمی از روزهای جوانی اش در اینستاگرام اش منتشر کرده که توجه کاربران را جلب کرده است.

این مجری ممنوع الکار با نمایش تصویری از ظاهر بشاش و متفاوت اش نوشته است: اینجور فرفری بودم.

بخوانید: عکس/ شایان مصلح با این استوری بیرانوند را شرمنده کرد

بلایی که فرایند درمان بر سر مجری برکنار شده تلویزیون آورد

به گزارش وقت صبح، مجتبی پوربخش مجری و گزارشگر سابق صدا و سیما این روزها به طور فشرده و سنگین درگیر روند درمان بیماری سخت اش است.

البته از استوری های متفاوت و تلخ این مجری برکنار شده در رابطه با کمبود داروهای بیماری اش می توان حدس زد که او در حال سپری کردن هفته ها و روزهای سختی است.

با این وجود این مجری ممنوع التصویر گاها با انتشار مطالب عجیب و بامزه ای همچنان امید و انگیزه جنگیدن با این بیماری سخت را به رخ دنبال کنندگان اش می کشد.

در همین راستا مجتبی پوربخش به تازگی با انتشار یک سلفی عجیب از حال و‌ روز ظاهری این روزهای اش رونمایی کرده است.او در این استوری با زبانی طنز خطاب به مخاطبان اش گفته است: یک عدد ژولی پولی بی حال که حوصلش سر رفته اینقدر تو خونه مونده.

کد خبر : ۱۷۱۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان