عکس/ دیدار مرموز کیمیا علیزاده با بازیگر مشهور!

کیمیا علیزاده، تکواندوکار سابق تیم ایران عکسی از خودش و فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اش باز نشر کرده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - کیمیا علیزاده که چند وقتی است در آلمان حضور دارد، در این تصویر تازه منتشر شده نشان می دهد که در یک مراسم و در کنار فلور نظری و دوستان دیگرشان دور یک میز جمع شده اند.

 دیدار مرموز کیمیا علیزاده با بازیگر مشهور! فلور نظری در این رابطه نوشته است: دوست داشتن دل میخواد نه دلیل.

پس از انتشار این تصویر برخی به فلور نظری برای این ملاقات تاخته اند. اما گروهی دیگر معتقدند که تصویر قدیمی است و مربوط به پیش از مهاجرت کیمیا علیزاده است.

بخوانید: عکس/ کیمیا علیزاده خبر خوب اش را مخفی کرد!

مایلی‌کهن: وضعیت کیمیا علیزاده دلم را شکست

به گزارش ورزش سه، پیشکسوت و منتقد ورزش ایران با اشاره به قرار گرفتن کیمیا علیزاده مقابل پرچم ایران، از آن به عنوان یکی از اتفاقات تلخ دوران زندگی‌اش یاد کرد که باعث سرازیر شدن اشک‌هایش شد.

او می گوید: در مسابقات المپیک کیمیا علیزاده یکی از دختران خوب کشورمان به عنوان یک ورزشکار بدون وطن و بدون پرچم در این مسابقات شرکت کرد که این برای من غم‌انگیز و ناراحت‌کننده بود.

هر چند به ایشان بعد از کسب مدال برنز المپیک ریو از نظر اقتصادی کم توجهی نشده بود و طبعا انگیزه‌های دیگری برای رفتن داشتند که برای خودش قابل احترام است اما من به عنوان ایرانی واقعا دلم شکست و از اینکه دیدم او برابر پرچم ایران قرار گرفته دلم شکست و اشک ریختم.

مطمئنا اما اینکه ورزشکاران ما چنین شرایطی را دنبال می‌کنند باید به دنبال مقصر نباشیم و خودمان دلیل آن هستیم و باید قبول کنیم.

کد خبر : ۹۱۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان