عکس/ دوستی جالب توجه محمدرضا گلزار و بازیگر هندی زیبارو

عکسی از محمدرضا گلزار و دیا میرزا منتشر شده که نشان از دوستی آن‌ها دارد.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، محمدرضا گلزار و دیا میرزا بازیگر هندی سینمای بالیوود که سابقه همکاری در فیلم سلام بمبئی را دارند، در یک قاب دوستانه در کنار هم قرار گرفته اند.

محمدرضا گلزار و بازیگر زن هندی دوست صمیمی هستند.

سلام بمبئی

سلام بمبئی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی قربان محمدپور و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم به سبک عاشقانه (رمانتیک)، در فضایی متعادل به زبان‌های فارسی، انگلیسی و هندی؛ محصول مشترک ایران و هند می‌باشد.

سلام بمبئی، دومین محصول مشترک سینمای هند و ایران پس از همای سعادت با بازی محمدعلی فردین و وحیده رحمان و سانجیو کومار بازیگران سرشناس سینمای هند است و آن را در گونه فیلم‌های تجاری و سرگرمی می‌توان تعریف کرد

این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این سریال محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، دیا میرزا، گلشن گروور، دالیپ تاهیل، شایلی محمودی به هنرمندی پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

فیلم سلام بمبئی ملودرامی عاشقانه با بازی محمد رضا گلزار که در هند تهیه شده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی است که هر دو دانشجوی پزشکی هستند. پس از اینکه پسر دختر را از خودکشی نجات می‌دهد درگیر اتفاقات پیچیده‌ای می‌شوند که…

کد خبر : ۴۲۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان