عکس/ دنیز دایی،نمایی دیگر از تعطیلات لاکچری اش در ترکیه را به رخ کشید

دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی، بار دیگر با انتشار تصاویری لاکچری از تعطیلات پر زرق برقش در ترکیه سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - دنیز دایی این روزها به واسه ثروت پدرش مدام در حال خوش گذرانی و سپری کردن تعطیلاتش است.

او که از انگلیس برای مسافرت به جزایر ترکیه آمده است با منتشر کردن تفریحات لاکچری و جذابش نگاه کاربران را به خودش جلب کرده است.

دنیز به تازگی عکسی از خودش در جزیره بدروم منتشر کرده و نوشته که ممنون از بدروم که وقت خوبی را به من نشان داد و از کیمی که عکس های تعطیلاتم را ایرانی پسند کرد.

این فعالیت دنیز دایی با واکنش های متفاوتی مواجه شده است. اما اغلب کاربران معتقدند ثروت علی دایی از راه درستی به دست آمده است و اعضای خانواده اش حق دارند از این همه امکانات رفاهی حاصل از تلاش دایی بهره ببرند.

بخوانید: ویدیو/ رونمایی دنیز دایی، دختر علی دایی از حیوان خانگی اش

درخواست علی دایی برای احیای دریاچه ارومیه

پیشکسوت فوتبال ایران از مسئولین کشوری درخواست توجه بیشتر به دریاچه ارومیه را دارد.

به گزارش ورزش سه، علی دایی که در کنار شهرت فوتبالی، به خاطر توجه همیشگی به مسائل اجتماعی و دغدغه‌ مندی درباره مشکلات جامعه جایگاه ویژه‌ای نزد مردم دارد، اکنون درباره وضعیت دریاچه ارومیه واکنش نشان داده است.

اخیرا یکی از مسئولین استان آذربایجان غربی عنوان کرده بود ۹۵ درصد آب دریاچه ارومیه خشک شده و همین مسئله می‌تواند منبع ایجاد گرد و غبار در شمال غرب کشور شود. این وضعیت نگران کننده، با واکنش علی دایی نیز همراه بوده است.

کد خبر : ۱۰۱۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان