عکس/ خودنمایی و تفریح لاکچری الهیار صیادمنش و همسرش در سواحل ترکیه

الهیار صیادمنش لژیونر تیم ملی با انتشار عکس هایی لاکچری از تفریح در سواحل ترکیه سوژه طرفداران فوتبال شده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - الهیار صیادمنش این روزها به همراه همسر خارجی اش دویگو در ماه عسل به سر می برد.

تفریح لاکچری الهیار صیادمنش و همسرش در جزایر ترکیه

از آنجایی که همسر صیادمنش اهل کشور ترکیه ست باعث شده است که آنها جزایر جذاب ترکیه را برای تعطیلات تابستانی خود انتخاب کنند.

تفریح لاکچری الهیار صیادمنش و همسرش در جزایر ترکیه

اما اخیرا خودنمایی صیادمنش با منتشر کردن تصاویری از مناظر زیبای سواحل ترکیه و همچنین بدن ورزیده خودش با واکنش های متفاوتی از سمت کاربران مواجه شده است.

بخوانید: عکس/ ماه عسل لاکچری الهیار صیادمنش و همسر خارجی اش

اللهیار صیادمنش در تیم ملی وارث پیراهن شماره 10 لقب گرفت

پیراهن شماره 10 تیم ملی فوتبال ایران در طول تاریخ صاحبان زیادی داشته است. اگرچه این پیراهن یادآور گل‌های دیدنی علی دایی در تورنمنت‌های مختلف برای ایرانیان است اما بد نیست بدانید که ستاره‌هایی مثل حسن روشن، غلامرضا فتح‌آبادی، کریم باوی، صمد مرفاوی و رسول خطیبی نیز این پیراهن را در ادوار مختلف برتن کرده‌اند.

به گزارش ورزش سه، آخرین شماره تیم ملی فوتبال ایران بعد از رسول خطیبی هم کریم انصاری‌فرد بود و تا همین چند ماه قبل با این شماره جذاب در رقابت‌های ملی حضور پیدا می‌کرد.

مهاجم سابق استقلال و کنونی هال سیتی که یکی از استعدادهای برتر فوتبال ایران به شمار می‌رود در نیمه دوم دیدار با الجزایر به‌عنوان یار تعویضی با شماره 10 به میدان رفت تا این پیراهن در فوتبال ایران وارث جدیدی پیدا کند.

صیادمنش که همچنان زیر 23 سال سن دارد، یکی از امیدهای آینده فوتبال ایران است که برای حضور در جام جهانی قطر نیز انگیزه‌های متفاوتی را جست‌و‌جو می‌کند.

کد خبر : ۹۴۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان