عکس/ خبرسازی دوباره کیمیا علیزاده با کسب برنز قهرمانی اروپا!

کیمیا علیزاده ملی پوش سابق ایران در مسابقات قهرمانی  ۲۰۲۲ منچستر اروپا، کارش را با مدال برنز تمام کرد.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - کیمیا علیزاده با انتشار عکسی از خود در کنار مربی اش داوود نعمتی، از مدال برنزش رونمایی کرد.

او در صفحه اینستاگرامش خطاب به مربی اش نوشته است : چقدر دلم می‌خواست امروز مدال طلا رو بندازم گردنتون تا جواب تمام زحماتی که برام کشیدید رو بدم.

فقط من میدونم، شما و خدا که چقدر برای این مسابقه زحمت کشیده بودیم با وجود تمامِ شرایط سختی که داشتیم، ولی خُب همیشه همه‌چی دست ما نیست مخصوصا تو ورزش ما.

برنز قهرمانی اروپا بر گردن کیمیا علیزاده

همچنین او با انتشار عکسی از مدال خود و نوشتن جملات: شادم که زمان می گذرد، از هر چه که خوب است یا بد، از هر دوی آن میگذرد، مدال برنزش را به رخ می کشد. لحن طعنه آمیز او در این متن سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

در این میان برخی هم به انتقاد از این رفتار او پرداخته اند.

بخوانید: عکس/ مادر کیمیا علیزاده هم مهاجرت کرد!

نقش کیمیا علیزاده در مهاجرت دختران ایرانی

مقصد مشترک یکتا جمالی و پریسا جهانفکریان برای پناهندگی و مهاجرت، باعث به‌راه‌افتادن شایعاتی در ایران شد.
شایعاتی که خبر می‌داد کیمیا علیزاده، دختر تاریخ‌ساز ورزش ایران که اولین و تنها مدال زنان ایران در بازی‌های المپیک را به دست آورده، به این دو دختر وزنه‌بردار کمک کرده تا به آلمان پناه ببرند.
به گزارش شرق، کیمیا چند سال قبل راهی آلمان شد و آنجا درخواست پناهندگی‌اش را ارائه کرد. او موفق نشد در بازی‌های المپیک توکیو با پرچم این کشور مسابقه دهد و نهایتا با پرچم تیم پناه‌جویان در بازی‌های توکیو به رقابت پرداخت.
او که در دیدار نخست در این بازی‌ها ناهید کیانی از ایران را برد، تا پای کسب مدال پیش رفت، ولی نهایتا دستش از رسیدن به مدال بازماند.
مقصد مشترک آلمان، کشوری که قبلا کیمیا به آنجا رفته، برای یکتا و پریسا، پازل‌های گمشده این معما را کنار هم می‌گذاشت؛ چون همان‌طور که دو وزنه‌بردار تیم ملی زنان ایران اشاره کرده‌اند، با کمک یکی از دوستانشان توانسته بودند به آلمان سفر کنند.
شایعه کمک کیمیا علیزاده به این دو نفر در شرایطی قوت گرفته که حالا پریسا جهانفکریان به‌شدت چنین موضوعی را تکذیب می‌کند.
او که به‌تازگی با «اینسایدگیمز» مصاحبه کرده گفته کیمیا علیزاده اصلا در جریان ماجرای مهاجرت او نبوده است. من کیمیا را می‌شناسم، ولی او اصلا چیزی درباره مهاجرت من نمی‌دانست.
ضمن اینکه به شما اطمینان می‌دهم کیمیا نقشی در تصمیم یکتا جمالی برای رفتن به آلمان هم نداشته است.
واقعیت این است که خروج از ایران کار بسیار دشواری است، ولی یکی از دوستانم به من کمک زیادی برای اخذ ویزا کرد. این پروسه هم زمان‌بر بود و چندین ماه طول کشید. من بعد از حضورم در آلمان به باشگاه تی‌اس‌سی برلین پیوسته‌ام تا بتوانم تمریناتم را از سر بگیرم.
کد خبر : ۸۹۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان