عکس/ حمله آتشین مجری اخراجی تلویزیون به مژده لواسانی

مجتبی پوربخش مجری پیشین تلویزیون با انتشار یک یادداشت جنجال برانگیز در صفحه شخصی اش به مژده لواسانی مجری معروف صدا و سیما تاخته است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- ویژه برنامه های تحویل سال ۱۴۰۲ شبکه های صدا و سیما واکنش های متفاوتی را در پی داشته است.

اما یکی از جنجالی ترین این واکنش ها از سوی مجتبی پوربخش مجری سابق شبکه ورزش به مژده لواسانی مجری برنامه سال تحویل شبکه ۵ صدا و سیما بوده است.

چرا که مجتبی پوربخش با انتشار یک استوری در اینستاگرام اش به حضور ایرج ملکی طنزپرداز مجازی در ویژه برنامه عید اعتراض کرده و مدعی شده بود این آنتن روزی حرمت داشت.

اما نکته عجیب این ماجرا آنجا بود که ساعاتی پس از پایان این برنامه ها، مجری اخراجی تلویزیون با انتشار یک استوری از مژده لواسانی خطاب به خودش، یادداشت کنایه آمیز تندی را منتشر کرد.

مجری ممنوع التصویر صدا و سیما در این مطلب اعتراضی نوشت: خانم وقتی قبول کردی برنامه شب عید اجرا کنی و پولشو بگیری دیگه ادای حال بد هارو در نیار لطفا.

حمله آتشین مجری اخراجی تلویزیون به مژده لواسانی

بخوانید: ویدیو/ جزئیات شوکه کننده از علت مرگ علی انصاریان که پوربخش لو داد

حمله جنجالی مجری اخراجی تلویزیون به مدیرعامل استقلال

به گزارش وقت صبح، در هفته های گذشته علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال در اظهار نظری عجیب بابت بدهی استراماچونی از هواداران استقلال درخواست کمک مالی کرد.

صفحه اینستاگرام تیم استقلال هم با اعلام شماره حساب بانکی این باشگاه از طرفداران استقلال درخواست کرد که برای پرداخت بدهی سنگین استراماچونی پول واریز کنند.

اما در روزهای اخیر مدیرعامل استقلال از اینکه هواداران استقلال مبلغ کمی برای کمک مالی باشگاه واریز کرده اند ابراز گلایه کرده است‌.

از همین رو مجتبی پوربخش مجری برکنار شده صدا و سیما در یادداشتی تند به فتح الله زاده حمله کرده و او را بابت حرف های اش سرزنش کرده است.

مجری اخراجی تلویزیون در این استوری پر سر و صدا نوشته است: بله حاجی مردم تو بدبختی و گرونی دارن جون میدن، الان باید بیان اشتباه مدیریتی دوستان در استقلال و پرسپولیس ام بدن.

همچنین او تاکید کرده که هر زمانی که مردم نقش مستقیمی در انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل داشته باشند می توان از آنها انتظار حمایت مالی داشت.

کد خبر : ۱۶۰۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان