عکس/ حمایت جنجالی پیمان رجبی از علی دایی و علی کریمی

پیمان رجبی ملی پوش سابق دوومیدانی تیم ملی با انتشار تصاویر عجیب و متفاوتی در صفحه شخصی اش تیم ملی دلخواه اش را به مخاطبین اش معرفی کرده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - پیمان رجبی از ورزشکاران معروف و پیشین تیم ملی دو ومیدانی است که این روزها در حوزه بدنسازی مشغول به فعالیت است.

این در حالی ست که این قهرمان بوشهری بیشتر از یک میلیون و سیصد نفر دنبال کننده در صفحه اینستاگرام اش دارد.

البته فعالیت های ورزشی و حاشیه ای او و همسرش لیلا رجبی باعث شده است که همیشه در مرکز توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار بگیرند.

در همین خصوص پیمان رجبی به تازگی تصاویری را در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده که واکنش های متفاوتی را در پی داشته است.حمایت جنجالی پیمان رجبی از علی دایی و علی کریمی او با انتشار تصاویری مشترک از علی دایی و علی کریمی، همچنین کریم باقری و سروش رفیعی ادعا کرده است که تیم ملی دلخواه اش این بازیکنان سابق و اکنون فوتبال هستند.

گفتنی ست که این اقدام جنجالی مربی بدنساز مشهور بعد از باخت دیروز تیم ملی برابر انگلیس در جام جهانی 2022 قطر بوده است.

بخوانید: عکس/ افشاگری عجیب ستاره سابق استقلال درباره یک برنامه تلویزیونی

داستان ازدواج پیمان رجبی

ازدواج پیمان رجبی با یک زن اهل کشور بلاروس به نام تاتسیانا یکی از اتفاقاتی بود که باعث شهرت بسیار زیادی رو در رسانه‌های دنیا شد. همسرش از ورزشکاران حرفه ای پرتاب وزن میباشد.

این خانم اهل کشور بلاروس وقتی که با پیمان رجبی ازدواج کرد تصمیم گرفت که تغییر ملیت داده و برای تیم ملی ایران به رقابت بپردازد و حتی نام خود را از تاتسیانا به لیلا تغییر داده است.

ماجرای آشنایی آنها در یکی از اردوهای تیم ملی ایران در کشور بلاروس رقم خورد و پیمان رجبی که عضو تیم ملی ایران بود در محل اردوی آماده سازی خانم تاتسیانا را می بیند که در حال تمرین کردن در اطراف ورزشگاه است.

در نتیجه به او علاقه مند شده و به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد و در سال ۱۳۸۶ به صورت رسمی ازدواج خود را برگزار کرده و به عنوان مربی فعالیت خود را ادامه می دهد.

کد خبر : ۱۲۵۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان