عکس/ حمایت تمام عیار حامد لک از موضع یحیی گل محمدی

حامد لک دروازه بان سابق پرسپولیس، با منتشر کردن تصویری متفاوت در صفحه شخصی اش از مواضع اخیر یحیی گل محمدی حمایت کرده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - حامد لک از جمله بازیکنانی ست که در ماه های اخیر با فعالیت های عجیب اش سوژه جنجالی رسانه های داخلی بوده است..

چرا که اقدام جنجالی او در استفاده از مچ بند مشکی در واکنش به فوت مهسا امینی در یکی از بازی های مس رفسنجان تبعات زیادی برای او به همراه داشت.

البته او چندی بعد در حرکتی عجیب با انتشار یک یادداشت غیرمنتظره به حواشی پیش آمده واکنش نشان داده و از مواضع اش عقب نشینی کرد.حمایت تمام عیار حامد لک از موضع یحیی گل محمدی در همین رابطه حالا دروازه بان سابق پرسپولیس بار دیگر با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام اش خبرساز شده است.

او با انتشار تصویری مشترک از خودش و یحیی گل محمدی از مواضع اخیر کاپیتان سابق تیم ملی درباره بازیکنان تیم ملی حمایت کرده است.

گفتنی است که ساعاتی پیش سرمربی پرسپولیس در یادداشتی تند از ملی پوشان فوتبال کشور برای دیدار با رئیس جمهور انتقاد کرده بود.

بخوانید: عکس/ واکنش حامد لک به جنجال حضورش در سقز

واکنش تند یحیی به دیدار ملی‌پوشان با ابراهیم رئیسی

به گزارش فرارو، تیم ملی فوتبال ایران عصر دیروز به قطر رسید تا مهیای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ شود. با این حال، قبل از این سفر، بازیکنان تیم ملی ایران به دیدار ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران رفتند و با او درباره حضورشان در جام جهانی صحبت کردند.

در ویدیو‌ هایی که از این دیدار منتشر شده بسیاری از بازیکنان به ابراهیم رئیسی قول می‌دهند تا با تمام وجود در زمین فوتبال حاضر شوند. آن‌ها اشاره‌ای به مشکلات این روز‌های ایران نکرده و تلاش داشتند درباره فوتبال حرف بزنند.

همین مورد باعث شده تا یحیی گل‌ محمدی سرمربی پرسپولیس به شدت از بازیکنان تیم ملی انتقاد کند و به آن‌ها بگوید که همگی در درس معرفت نمره صفر گرفته‌اند.

یحیی در استوری خود نوشته است: برای بازیکنان تیم ملی این بهترین فرصت بود که صدای مردم داغدیده و مظلوم ایران رو به گوش مسئولین برسونن، ولی … توی درس معرفت نمیشه بیشتر از صفر به شما داد.

کد خبر : ۱۲۳۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان