عکس/ جنجال دوباره مجری ممنوع التصویر به خاطر اخراج اش از تلویزیون!

مجتبی پوربخش، مجری برکنار شده و مطرح حوزه فوتبال بار دیگر با انتشار مطلب تندی در صفحه شخصی اش جنجال دوباره ای را مطرح کرده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - ماه گذشته مجتبی پوربخش با انتشار مطلبی عجیب در صفحه شخصی اش از ممنوع الفعالیت شدن خودش در برنامه های تلویزیون خبر داد.

البته او توضیحی زیادی برای این اتفاق ذکر نکرد و فقط با استفاده از شعر معروف (تن آدمی شریف است به جان آدمیت، نه همین لباس زیباست نشان آدمیت) واکنش خودش را اعلام کرد.

اما بعد از این ماجرا فعالان رسانه ای مدعی شدند که او به خاطر حمایت از علی کریمی و بازنشر پست و استوری های او کنار گذاشته شده است.جنجال دوباره مجری ممنوع التصویر به خاطر اخراج اش از تلویزیون! همچنین برخی از رسانه ها واکنش پوربخش به فوت مهسا امینی و حمایت اش از اعتراضات مردمی را دلیل اصلی کنار گذاشتن اش از تلویزیون مطرح کرده اند.

در همین راستا حالا و بعد از گذشت روزها پوربخش با منتشر کردن یادداشتی تند و تیز به موضوع ممنوع التصویری اش واکنش جنجالی نشان داده است.

مجری برکنار شده صدا و سیما در این باره نوشت: من یه آبان ماهی ام. ما کینه ای نیستیم. فقط نه می بخشیم نه فراموش می کنیم اونایی رو که بهمون از پشت خنجر میزنن، و تا وقتی که زنده ایم می جنگیم.

بخوانید: استوریِ مجری ممنوع‌التصویر، اشک همه را درآورد/ عکس

تلخ و گزنده؛ این مجری سرطان خون دارد

مجتبی پوربخش از مجریان باسابقه تلویزیون و تهیه کننده برنامه‌های ورزشی شبکه ورزش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از ابتلای خود به بیماری سرطان خون خبر داد.

به گزارش ورزش سه، پوربخش در این پست از دو سال مبارزه خود با بیماری سرطان خون خبر داد و نوشت بنا بر دلایل شخصی قصد اعلام این موضوع را نداشته اما در نهایت و پس از مشورت‌هایی که انجام داده، این موضوع را رسانه‌ای کرده است.

کد خبر : ۱۱۸۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان