عکس/ جنجالی که جواد نکونام به خاطر علی دایی به راه انداخت

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال با منتشر کردن یک یادداشت جنجالی در صفحه شخصی اش از علی دایی و مواضع اخیرش حمایت کرده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح -انتشار پست علی دایی اسطوره فوتبال ایران درباره مرگ دانش آموز اردبیلی حواشی و جنجال های زیادی را در پی داشته است.

متن علی دایی باعث شد که نماینده اردبیل و برخی از رسانه های داخلی واکنش تندی به کاپیتان سابق تیم ملی نشان دهند.

البته که روز گذشته سید کاظم موسوی نماینده اردبیل اظهاراتی را درباره علی دایی در صحن مجلس مطرح کرده است.

او گفته است: باید بگویم علی دایی اسطوره‌ای بوده که در دوره هشتم مجلس بنده ایشان را به عنوان وزیر ورزش معرفی کرده بودم و هرگز به ساحت ایشان اسائه ادب نکردم و کاری به این کارها ندارم اما موضع من این بوده که افرادی که صاحب جایگاه اجتماعی هستند باید به آرامش و امنیت این انقلاب و کشور کمک کنند.

حالا بعد از گذشت چند روز اغلب بازیکنان و مربیان فوتبال با انتشار مطالبی از علی دایی در برابر این انتقاد ها حمایت کرده اند.

جنجالی که جواد نکونام به خاطر علی دایی به راه انداخت در همین رابطه اکنون جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان با منتشر کردن یک تصویر مشترک با علی دایی و یادداشتی جنجالی از همبازی قدیمی اش در تیم ملی حمایت کرده است.

او در این باره نوشته است: برای ده ها و صدها سال، اردبیل را با علی دایی به یاد می آورند اما وکیل الدوله هایش ۴ سال یک بار می آیند، می روند و فراموش می شوند.

بخوانید: عکس/ دفاع تمام قد و عجیب علی کریمی از مواضع علی دایی

علی دایی به سیم آخر زد؛ کنایه تند به نماینده مجلس و تلویزیون

به گزارش فرارو علی دایی نوشت:

درود به مردم شریف ایران

با توجه به جوسازی‌های اخیر صدا و سیما، برخی خبرگزاری‌ها و مجلس لازم دانستم مطلبی را با شما عزیزان در میان بگذارم. آقای سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس، سوالی برایم پیش آمده است که امیدوارم جوابش را از شما بگیرم، در کدامین ورزشگاهی که شما ساخته اید من به اینجا رسیده و دیده شده ام که باید پاسخگوی شما باشم و، اما صحبت از امنیت گردید که تأمین امنیت وظیفه هر دولتی می‌باشد.

و با توجه به صحبت‌های عموی اسرا پناهی در صدا و سیما که عامل مرگ را بیماری مادرزادی و نارسایی قلب عنوان می‌نماید، (اینجانب قبول ندارم) که در بیمارستان فاطمی اردبیل اتفاق افتاده است پس خودکشی دختر نازنین شهرم صحت ندارد و شما راست نمی‌گویید.

آقای موسوی شما نماینده مردم اردبیل در مجلس هستید یا سخنگوی دولت؟ اگر از مشکلات و کمبود‌های شهر و مردم اردبیل خبر داشتید، چرا خاموش بودید و خاموش مانده اید؟ چرا در مجلس و دولت صدای مردم شهرتان نبودید که اگر بودید کار به اینجا ختم نمی‌شد.

در پاسخ به اخبار منتصب به اینجانب در صدا و سیما و برخی از خبرگزاری‌ها لازم به ذکر می‌دانم اطلاعات من از زادگاهم اردبیل کامل می‌باشد و اگر به صحت مسئله‌ای نرسم هیچگاه اظهار نظر نمی‌کنم. از این پس به یک اجماع برسید بعد آن خبر را منتشر نمایید تاریخ ثابت کرده، می‌کند و خواهد کرد چه کسانی دروغگو هستند من خودم را اسطوره نمی‌دانم و بار‌ها گفته ام من از جنس همین مردمم.

کد خبر : ۱۱۷۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان