عکس/ تبلیغ عجیب و جنجالی کیمیا علیزاده برای دنیا جهانبخت!

منتشر شدن یک استوری عجیب و جنجالی در صفحه شخصی کیمیا علیزاده کاربران فضای مجازی را متعجب و ناراحت کرده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - مخاطبین کیمیا علیزاده مدت زمانی ست به غافلگیر شدن از سمت او و فعالیت های جدیدش عادت کرده اند.

اخیرا کیمیا مطالبی را در صفحه اش منتشر کرده است که عده ای گمان بر هک شدن اینستاگرام او بردند! اما هکی در کار نبود و همه چیز واقعی بود.

او با تبلیغ صفحه اینستاگرام دنیا جهانبخت مخاطبینش را شوکه کرده است.

تبلیغ عجیب و جنجالی کیمیا علیزاده برای دنیا جهانبخت!

ظاهرا کیمیا علیزاده این روزها از هر مسیری برای درآمد زایی استفاده می کند، حتی اگر تبلیغ افراد غلط و جنجال برانگیز فضای مجازی باشد!

بخوانید: عکس/ دلتنگی عجیب کیمیا علیزاده برای ایران همه را غافلگیر کرد

بیوگرافی کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده در ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج و در خانواده‌ای آذربایجانی زاده شد. مادرش اهل استان اردبیل و پدرش نیز اهل شهر زنوز شهرستان مرند است. کیمیا فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

کیمیا علیزاده در ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ با حامد معدنچی، والیبالیست پیشین، ازدواج کرد. وی نخستین و تنها زن ایرانی است که در تاریخ ورزش ایران در بازی‌های المپیک، برنده مدال شده‌ است.

در ۱۸ دی ۱۳۹۸ برخی خبرگزاری‌ها از بازنگشتن وی از سفر به کشور هلند خبر داده و اعلام کردند که وی در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو با پرچم کشور هلند بر روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

در ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ دولت آلمان درخواست پناهندگی کیمیا علیزاده را پذیرفت و از آن زمان هنوز موفقیتی بدست نیاورده و در مسابقات قهرمانی اروپا حذف شد.

در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز او توانست جید جونز قهرمان المپیک ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ و نفر اول رنکینگ فعلی دنیا را شکست بدهد اما در ادامه نتوانست به مدال برسد و در المپیک چهارم شد.

کد خبر : ۹۴۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان