عکس/ تبلیغ عجیب همسر سپهر حیدری برای فروش خاویار

انتشار یک استوری عجیب و پر سر و صدا از سوی آرام جوینده همسر سپهر حیدری در شبکه های اجتماعی جنجال آفرین شده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- این روزها اغلب اینفلوئنسرهای مطرح فضای مجازی با انواع تبلیغات عجیب و گسترده از این روش در حال درآمد زایی هستند.

آرام جوینده همسر کاپیتان سابق پرسپولیس هم به لطف شهرت سپهر حیدری در میان اهالی فوتبال، مدتی است که به یکی از بلاگرهای معروف در فضای مجازی بدل شده است.

البته این زوج مطرح و پر حاشیه در حال سپری کردن زندگی لاکچری و بی دردسری در کشور امارات هستند.

تبلیغ عجیب همسر سپهر حیدری برای فروش خاویار اما این روزها همسر سپهر حیدری با تبلیغات عجیب و گاها غیرمتعارف اش صدای کاربران را هم بلند کرده است.

در همین‌راستا همسر ستاره اسبق تیم پرسپولیس به تازگی با انتشار تصاویری پر زرق و برق درباره فروش خاویار سوژه جنجالی مخاطبان اش شده است.

چرا که به باور اغلب کاربران فضای مجازی خاویار ماهی یکی از گرانقیمت ترین محصولات خوراکی دنیا است که در بین قشر خاصی در حال مصرف است.

بخوانید: عکس/ طعنه جنجالی خواننده مشهور به علیرضا دبیر پای پست هادی چوپان

دروغ بزرگ همسر سپهر حیدری درباره نسبت فامیلی اش با دی کاپریو

به گزارش وقت صبح، در هفته های گذشته سپهر حیدری کاپیتان سابق تیم پرسپولیس با فعالیت های حاشیه ای اش در فضای مجازی سوژه داغ کاربران و‌ رسانه ها شده بود.

هر چند این بازیکن سابق تیم ملی و همسر اینفلوئنسرش مدت هاست که در شبکه های اجتماعی به یک زوج فعال و پر حاشیه بدل شده اند.

البته آرام جوینده این روزها با انتشار تصاویر عجیب و پر سر و صدایی در صفحه شخصی اش بیش از همسرش در حال غافلگیری کاربران است.

در همین راستا این چهره مشهور به تازگی سوال عجیب یکی از دنبال کنندگان اش را در یک استوری منتشر کرده که با پاسخ جنجالی او همراه بوده است.

او در جواب یکی از کاربران که از او درباره داشتن برادر سوال شده با نمایش تصویری از لئوناردو دی کاپریو ادعا می کند که این بازیگر مشهور برادر او است.

البته ادعای همسر سپهر حیدری در این استوری شوخی ای بیش نیست، اما به باور برخی از کاربران او تلویحا خواسته به زیبایی چهره خودش اشاره کند.

کد خبر : ۱۷۰۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان